d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1204720482049205020515001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 29 2012 02:06am
Quote (Ekaan @ 29 Jun 2012 09:55)
y u mad bro
stay awake or else..


not mad and will stay awake son
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 29 2012 02:27am
Quote (n1ghtm4r3 @ 29 Jun 2012 05:19)
foreveralone.jpg


There are currently 1 user(s) browsing this forum.


fan sitter och sliter mitt hår att min nya skärm inte funkar! >_>
blir bara såhär!

http://www.youtube.com/watch?v=-mfEv2KqJWk


gjort tråd här i försök att få nån hjälp men inget som lyckas funka:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63519035&f=188&o=0#p424095358


lämna tbx!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 02:43am
Nice!

Mina kollegor tar på sig "grunt-jobbet" idag och jag får jobba med paketet från vår grossist.

Prismärka, ställa ut, koda in, skriva recensioner osv.

Mycket roligare än att polera slipade skivor eller kolla vilka DVDer som står ute.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 29 2012 02:50am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jun 2012 09:18)
Vilka låtar är med på den? ^^

lmk


Minns inte exakt :P Mycket från Vapen&Ammunition och Tillbaka till Samtiden iaf :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jun 29 2012 03:57am
Quote (Intenso8 @ 29 Jun 2012 10:27)
lämna tbx!


Jag beställde den från netonnet och jag visade dom filmklippet. Dom bad om ursäkt och skickade en ny med posten som jag hämtade ut igår, exakt likadant blev me den när jag kopplar in den!
De bara flimrar :S Vad är oddsen för att 2 skärmar ska va paj?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 29 2012 03:59am
Quote (n1ghtm4r3 @ Jun 29 2012 10:57am)
Jag beställde den från netonnet och jag visade dom filmklippet. Dom bad om ursäkt och skickade en ny med posten som jag hämtade ut igår, exakt likadant blev me den när jag kopplar in den!
De bara flimrar :S Vad är oddsen för att 2 skärmar ska va paj?


Testat med olika sladdar? Dvs VGA, HDMI, DVI, Dual-Link DVI..
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 29 2012 04:06am
Quote (n1ghtm4r3 @ 29 Jun 2012 10:57)
Jag beställde den från netonnet och jag visade dom filmklippet. Dom bad om ursäkt och skickade en ny med posten som jag hämtade ut igår, exakt likadant blev me den när jag kopplar in den!
De bara flimrar :S Vad är oddsen för att 2 skärmar ska va paj?


Min skärm blev jetteledsen i oegat när han inte blev matad med rätt kablage.

True Story
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 04:18am
Quote (SCXiao @ Jun 29 2012 09:50am)
Minns inte exakt :P Mycket från Vapen&Ammunition och Tillbaka till Samtiden iaf :D


okok =D

jag hade gjort 2 best of's, en dubbel med mycket låtar från 4 första skivorna + b-sidor från 4 första.

Sen hade jag gjort en hittigare med låtar från Vapen och alla skivor som kom efter vapen förutom Du & jag döden.

Topplistekent vs indiekent
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 29 2012 04:19am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jun 2012 12:18)
okok =D

jag hade gjort 2 best of's, en dubbel med mycket låtar från 4 första skivorna + b-sidor från 4 första.

Sen hade jag gjort en hittigare med låtar från Vapen och alla skivor som kom efter vapen förutom Du & jag döden.

Topplistekent vs indiekent


Tillbaka till Samtiden var vad som fick mig att börja lyssna på Kent :P Det och mitt ex som var nästan lika besatt av dem som du :unsure:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 06:22am
Hej pojks and flicks
Go Back To Svenska Topic List
Prev1204720482049205020515001Next
Closed New Topic New Poll