d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1204520462047204820495001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 04:47pm
Quote (snoramej @ 29 Jun 2012 00:37)
:lol:


:rofl:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 28 2012 04:53pm
Quote (SCXiao @ Jun 28 2012 11:02pm)
Hade bränt en skiva med kentlåtar när jag bodde på Island, den följde tydligen med när morsan sålde sin bil där... Vare du som tog den? :angry:


Vad ska jag med brända skivor till lol jag har typ 7 olika utgåvor av allt dom har gjort

:D

Quote (Marcusd0 @ Jun 28 2012 11:27pm)
Invalid post specified, or post already reported.


Lol'd, ty
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 05:07pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jun 2012 00:53)
Vad ska jag med brända skivor till lol jag har typ 7 olika utgåvor av allt dom har gjort

:D



Lol'd, ty


Du har inte min personliga "best off" samling B)


Fyfan vad stark min senaste vitryss råkade bli, nomnom gillar't

This post was edited by SCXiao on Jun 28 2012 05:07pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 08:46pm
Hej
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jun 28 2012 09:19pm
foreveralone.jpg


There are currently 1 user(s) browsing this forum.


fan sitter och sliter mitt hår att min nya skärm inte funkar! >_>
blir bara såhär!




gjort tråd här i försök att få nån hjälp men inget som lyckas funka:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63519035&f=188&o=0#p424095358
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 28 2012 10:07pm
RAAAAAAAAAAGE
Kom inte in på gymmet så blir inget dubbelpass idag :mad:
Antagligen kortet som gått ut annars dörren som fuckar som vanligt...
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 28 2012 10:29pm
Quote (PlaaD @ Jun 29 2012 04:07am)
RAAAAAAAAAAGE
Kom inte in på gymmet så blir inget dubbelpass idag  :mad:
Antagligen kortet som gått ut annars dörren som fuckar som vanligt...


tannefors? :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 28 2012 10:36pm
Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 06:29)
tannefors? :D


Aa, brukar åka direkt efter jobbet nu. Så kommer man inte in när man är sjukt pepp....
Ae ska svänga förbi senare när de har öppet och hetsa lite sen dra och fucka ur på LAK istället :)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 28 2012 10:39pm
Quote (PlaaD @ Jun 29 2012 04:36am)
Aa, brukar åka direkt efter jobbet nu. Så kommer man inte in när man är sjukt pepp....
Ae ska svänga förbi senare när de har öppet och hetsa lite sen dra och fucka ur på LAK istället :)


Do it :D slutar du jobba nu :O :O

själv drar man till jobbet nu, 12 lång timmar, men vafan :)


ehe: därför det är så lite folk på din filmer ?

This post was edited by MartinS on Jun 28 2012 10:39pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 28 2012 10:53pm
Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 06:39)
Do it :D slutar du jobba nu :O :O

själv drar man till jobbet nu, 12 lång timmar, men vafan :)


ehe: därför det är så lite folk på din filmer ?


Jobbar 20:54-05:24 :)

Antagligen, sedan är jag längst in i ena hörnet (eller aa powercagen är bredvid) så sällan någon som är där omkring i vanliga fall heller :P. Förutom strongman snubbarna som jag slåss mot för att ha podiet typ :D

Lol kör du 12h pass idag? :O Stackare :(

E: Aja godnatt breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees (Chockad över att Oli och kakan inte skrivit än :ph34r: )

This post was edited by PlaaD on Jun 28 2012 10:56pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1204520462047204820495001Next
Closed New Topic New Poll