Quote (MartinS @ 29 Jun 2012 06:39)
Do it

slutar du jobba nu

:O
själv drar man till jobbet nu, 12 lång timmar, men vafan

ehe: därför det är så lite folk på din filmer ?
Jobbar 20:54-05:24

Antagligen, sedan är jag längst in i ena hörnet (eller aa powercagen är bredvid) så sällan någon som är där omkring i vanliga fall heller :P. Förutom strongman snubbarna som jag slåss mot för att ha podiet typ

Lol kör du 12h pass idag?

Stackare

E: Aja godnatt breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees (Chockad över att Oli och kakan inte skrivit än

)
This post was edited by PlaaD on Jun 28 2012 10:56pm