Quote (SCXiao @ 28 Jun 2012 23:50)
Jävligt otippat att Italien skulle gå till final imo

Är sur på dig btw, drömde något om att jag skulle ta mina kent-skivor(??) till bilen(??) men du hade snott dem..


Quote (Intenso8 @ 28 Jun 2012 23:50)
meh nåja blir cola hela kvällen istället :/ eller ska man lägga sig tidigt så man kan njuta av morgondagens skoj?
Fyfan vad gott med cola.. Måste väl köpa det imorgon =(