d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1204320442045204620475001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 03:22pm
Hej
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 28 2012 03:23pm
Quote (SCXiao @ 28 Jun 2012 17:22)
Hej


Quote (SCXiao @ 28 Jun 2012 23:22)
Hej


Hej
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 03:28pm
Quote (snoramej @ 28 Jun 2012 23:23)
Hej


Hej

Ikväll har jag druckit vitryssar och kollat på fotboll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 28 2012 03:28pm
Quote (SCXiao @ 6 Sep 2011 20:59)
Någon som ids mula en snabbis? euscnl


sen kanske
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 03:37pm
Quote (Ekaan @ 28 Jun 2012 23:28)
sen kanske


lugnt jag har inte bråttom
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 28 2012 03:45pm
Quote (SCXiao @ 28 Jun 2012 23:28)
Hej

Ikväll har jag druckit vitryssar och kollat på fotboll


:drool: samma här sen efter andra glaset så upptäckte jag att mjölken var slut :cry:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 03:48pm
Quote (Intenso8 @ 28 Jun 2012 23:45)
:drool:  samma här sen efter andra glaset så upptäckte jag att mjölken var slut :cry:


:D jag svängde förbi statoil och köpte en liter extra just in case B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 28 2012 03:49pm
Bra att Tyskland torskade i semin, hade tänkt skicka in alla mina fgs på dom i en eventuell final =D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 28 2012 03:50pm
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jun 2012 23:49)
Bra att Tyskland torskade i semin, hade tänkt skicka in alla mina fgs på dom i en eventuell final =D


Jävligt otippat att Italien skulle gå till final imo :lol:

Är sur på dig btw, drömde något om att jag skulle ta mina kent-skivor(??) till bilen(??) men du hade snott dem.. :rofl:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 28 2012 03:50pm
Quote (SCXiao @ 28 Jun 2012 23:48)
:D jag svängde förbi statoil och köpte en liter extra just in case B)


meh nåja blir cola hela kvällen istället :/ eller ska man lägga sig tidigt så man kan njuta av morgondagens skoj?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1204320442045204620475001Next
Closed New Topic New Poll