Quote (Svartermetalisk @ 28 Jun 2012 23:49)
Bra att Tyskland torskade i semin, hade tänkt skicka in alla mina fgs på dom i en eventuell final =D
Jävligt otippat att Italien skulle gå till final imo

Är sur på dig btw, drömde något om att jag skulle ta mina kent-skivor(??) till bilen(??) men du hade snott dem..
