d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1203204205206207329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 24 2011 08:54am
Quote (sofft @ May 24 2011 10:14am)
:OO Du suger på HoN












































(j/k) <3

vem är du :(
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
May 24 2011 12:05pm
Quote (d0oh @ May 24 2011 04:54pm)
vem är du :(


gissa?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 24 2011 12:25pm
Quote (d0oh @ May 23 2011 09:12pm)
bara för att du är dålig! :O:O:O:O:O:O:O


Det är vad han säger varje gång jag frågar varför han inte köper det.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 24 2011 12:26pm
Quote (Svartermetalisk @ 24 May 2011 19:25)
Det är vad han säger varje gång jag frågar varför han inte köper det.


This.

Btw, bruden är singel nu. ;)

This post was edited by snoramej on May 24 2011 12:27pm
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 25 2011 02:10am
Quote (sofft @ May 24 2011 07:05pm)
gissa?


svårt att säga, jag har för många kompisar :DDDDD
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 25 2011 02:40am
vad säga om att inte få tråden låst och hålla oss till topicen?

jävla nördar som kör ddos attack mot hon! grr! ;D
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 25 2011 02:42am
Quote (Tixon @ May 25 2011 09:40am)
vad säga om att inte få tråden låst och hålla oss till topicen?

jävla nördar som kör ddos attack mot hon! grr! ;D


Indeed, blir riktigt less...
Eller så kan S2 skaffa sig några rediga servrar, de verkar inte vara alltför svåra att DDOSa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 25 2011 03:12am
S2 försöker bara få ut maximalt med pengar atm, dom skiter i resten ^^
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 25 2011 03:19am
Quote (pawa @ 25 May 2011 11:12)
S2 försöker bara få ut maximalt med pengar atm, dom skiter i resten ^^


tror du verkligen det? ^^
bara för att dota 2 är på ingång?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 25 2011 04:10am
Quote (Tixon @ 25 May 2011 10:19)
tror du verkligen det? ^^
bara för att dota 2 är på ingång?


det märks väl, dom gör bara massa nytt skit för att locka spelare, rear ut accounts och subs, ger ut gratis playtime och totalt skiter i balansering+stabilitets
Go Back To Svenska Topic List
Prev1203204205206207329Next
Add Reply New Topic New Poll