Quote (Tixon @ May 25 2011 09:40am)
vad säga om att inte få tråden låst och hålla oss till topicen?
jävla nördar som kör ddos attack mot hon! grr! ;D
Indeed, blir riktigt less...
Eller så kan S2 skaffa sig några rediga servrar, de verkar inte vara alltför svåra att DDOSa