d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev12012022032042051131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 12 2011 11:52am
Quote (LinkToMyProfile @ 12 Mar 2011 12:31)
precis, men alla some spelar karthus greedar efter bra stats och skiter i laget och dra ulti efter :P


inte jag, ja köper hourglass sen flashar trycker igång timglaset sen dödar man så mycket som möjligt, dödar lite till efter man är "död" och drar iväg ulti sista man gör funkar sjukt bra :)

btw... nån som vill lira några games ikv?

This post was edited by swewik on Mar 12 2011 11:53am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 12 2011 12:33pm
Quote (swewik @ Mar 12 2011 06:52pm)
inte jag, ja köper hourglass sen flashar trycker igång timglaset sen dödar man så mycket som möjligt, dödar lite till efter man är "död" och drar iväg ulti sista man gör funkar sjukt bra :)

btw... nån som vill lira några games ikv?


kom skype rå?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 12 2011 03:07pm
Quote (eWaste @ 12 Mar 2011 19:33)
kom skype rå?


BACKA RÅ!?!?!??!

Afk Kvantum, FRANKS KALLAR!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 12 2011 06:32pm
Quote (Litttle_Brother @ Mar 12 2011 09:07pm)
BACKA RÅ!?!?!??!

Afk Kvantum, FRANKS KALLAR!


Köpte 50 Cl redbull :P inatt blir det games av xD Franks smakar så illa
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 12 2011 07:23pm
Quote (LinkToMyProfile @ 13 Mar 2011 01:32)
Köpte 50 Cl redbull :P inatt blir det games av xD Franks smakar så illa


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.

Inte redbull..........

Dyr, och smakar sådär

Franks > allt.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 12 2011 07:33pm
Quote (eWaste @ 12 Mar 2011 18:33)
kom skype rå?


For och spelade fotboll :-P men han Me några riktigt najs games efter :-D
23-8-xx Me evelynn
helt ok Me tanke på att vi mötte Vladimir Olof maulki malph nunu:-)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 12 2011 08:37pm
Man förlorar ju fan alltid för att någon/några feedar sönder. Lite små drygt, har en mindre hjärt klappning och hjärn blödning nu. Du hade rätt marcus skulle gått o lagt mig när du stack.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 13 2011 03:42am
Quote (LinkToMyProfile @ Mar 13 2011 03:37am)
Man förlorar ju fan alltid för att någon/några feedar sönder. Lite små drygt, har en mindre hjärt klappning och hjärn blödning nu. Du hade rätt marcus skulle gått o lagt mig när du stack.


Jag - Marcus - eviiution = win
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 13 2011 08:15am
Quote (eWaste @ Mar 13 2011 09:42am)
Jag - Marcus - eviiution = win


xD ok ludde.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 13 2011 10:51am
Solo'd baron me karthus :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev12012022032042051131Next
Add Reply New Topic New Poll