Quote (SCXiao @ 22 Jun 2012 22:14)
Måste säga att jag njöt ganska stort sista timmen på jobbet, när vi hade fått ner alla i säng och städat klart så satt vi bara och tittade på tv och åt smörgåstårta

bra midsommar
Låter fin-fint!

Quote (Errorz @ 22 Jun 2012 23:45)
snuskar i Grekland, blir nog att sitta inne vid datorn tills man far hem
Utomlands men sitter inne vid datorn?!
Quote (SCXiao @ 22 Jun 2012 23:46)
det är något med mig och att inte kunna somna de kvällar jag måste sova
Standard

Quote (Svartermetalisk @ 23 Jun 2012 14:58)
Nej jag gick aldrig färdigt gymnasiet =D
Man ska sköta skolan dock, annars slutar man som folk-ilsken skivhandlare

lol

Jag tycker gymnasiet var grymt chill, förutom att min linje var 100% fail så var allt najs ^^
Quote (Svartermetalisk @ 23 Jun 2012 15:08)
Lite samma i mitt jobb, att jag kan rabbla halva Blue Note katalogen i sömnen väger tyngre än att prata bra Tyska eller veta vad kvantfysik är för något

Men samtidigt är det skönt att ha en utbildning att falla tillbaka på om man skulle vilja hitta på något annat så jag ska försöka läsa upp mina betyg någon gång =9
True dat.
Quote (GuZ @ 23 Jun 2012 16:36)
http://www.youtube.com/watch?v=QRVEub3gZPc
Alltid lika underbar.
Lol på den där videon...
Quote (PlaaD @ 23 Jun 2012 17:29)
Hemma efter en ruggigt stark kväll samt lite volleyboll som avbröts av kaotiskt spöregn.
Har folket haft en nice midsommar?
Jodå, var najs!
Quote (Fil @ 23 Jun 2012 19:07)
I tisdags började jag passa två stora berner sennen-vovvar.
När jag kom ut till villan skällde de ut mig för noter, trots att de kände mig, det är så de välkomnar folk hem!
Idag, lördag, när jag kom hem var de knäpptysta, vilka framsteg jag gjort med dom!
Jasså, hur har du gjort då då? ^^
Quote (Fil @ 23 Jun 2012 22:10)
Så gör jag nästan alla vardagar.
Sömn är sjukt underskattat.Sen kommer det perioder när man hellre hänger med vännerna, och därför stannar uppe till tolv-ett. Det är bara jobbigt på morgonen, men jag hatar att vakna trött!

This and This and This!