d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev12002012022032041131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2011 06:28am
Quote (031 @ 12 Mar 2011 00:30)
Klart man inte dör utan när man bara står och farmar eller står i stan utan att bidra i team fights....


därför ber man karthus dra ulti mitt fightsen så att han får assists :)
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 12 2011 06:30am
Quote (Ez4Real @ Mar 12 2011 01:28pm)
därför ber man karthus dra ulti mitt fightsen så att han får assists :)


Eller kills.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 12 2011 06:31am
Quote (Ez4Real @ Mar 12 2011 12:28pm)
därför ber man karthus dra ulti mitt fightsen så att han får assists :)


precis, men alla some spelar karthus greedar efter bra stats och skiter i laget och dra ulti efter :P
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 12 2011 06:34am
Ägde lite med Sion i ranked..

Dog för jag lana med ashe, det säger väl det mesta.. han blev fb och var tyvärr fruktansvärt dålig...


ez win iaf.

Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 12 2011 06:34am
Quote (LinkToMyProfile @ Mar 12 2011 01:31pm)
precis, men alla some spelar karthus greedar efter bra stats och skiter i laget och dra ulti efter :P


Man får iaf kills :P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 12 2011 06:42am
Quote (eWaste @ Mar 12 2011 01:34pm)
Man får iaf kills :P


Killsen betyder ju mycket om man förlorar
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 12 2011 06:44am
Quote (031 @ Mar 12 2011 01:42pm)
Killsen betyder ju mycket om man förlorar


Alltid kul att få kills men ibland vinner man ibland inte
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 12 2011 07:25am
Quote (eWaste @ Mar 12 2011 12:44pm)
Alltid kul att få kills men ibland vinner man ibland inte


funkar ju inte riktigt så. det är ju roligare att vinna änn att får "kills" det är ju liksom det spelet går ut på.

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 12 2011 07:25am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 12 2011 07:48am
Quote (LinkToMyProfile @ Mar 12 2011 02:25pm)
funkar ju inte riktigt så. det är ju roligare att vinna änn att får "kills" det är ju liksom det spelet går ut på.


Troll games är roligast :P
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 12 2011 08:57am
Quote (eWaste @ 12 Mar 2011 13:48)
Troll games är roligast :P


haha ah !
Go Back To Svenska Topic List
Prev12002012022032041131Next
Add Reply New Topic New Poll