☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
200
201
202
203
204
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65925
Replies: 3281
Track Topic
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#2011
May 7 2011 09:11am
Quote (ImoK @ May 7 2011 05:05pm)
Nej. Servrarna är nere. Det funkar att logga in dock, men inte att hitta match.
åhå.. haru ngn aning varför?
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#2012
May 7 2011 09:11am
jag som ville lira hon wtf bror
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#2013
May 7 2011 09:14am
Ingen vet, men rykten säger att de har blivit ddosade av indiska cyberterrorister.
http://www.youtube.com/watch?v=qErFO_SfTg0
Kolla bara från 03:30 du inte orkar se hela. Videon laddades upp 4 maj, så det kan väl stämma.
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#2014
May 7 2011 09:19am
Quote (ImoK @ May 7 2011 05:14pm)
Ingen vet, men rykten säger att de har blivit ddosade av indiska cyberterrorister.
http://www.youtube.com/watch?v=qErFO%5FSfTg0
Kolla bara från 03:30 du inte orkar se hela. Videon laddades upp 4 maj, så det kan väl stämma.
ha
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#2015
May 9 2011 02:47pm
någon som kan boosta mitt acc =D ligger på 1700 nu
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#2016
May 9 2011 02:47pm
Quote (R4mses @ 9 May 2011 22:47)
någon som kan boosta mitt acc =D ligger på 1700 nu
zG
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2017
May 11 2011 11:54am
Quote (R4mses @ May 9 2011 10:47pm)
någon som kan boosta mitt acc =D ligger på 1700 nu
Rebar 1650 mmr :O?
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#2018
May 13 2011 01:56am
Från 1770 till 1727 på bara några dagar, fyfan vad tråkigt det här spelet är.
This post was edited by x17 on May 13 2011 01:56am
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#2019
May 13 2011 06:47am
Quote (x17 @ May 13 2011 09:56am)
Från 1770 till 1727 på bara några dagar, fyfan vad tråkigt det här spelet är.
håller med har gått 1 vecka 1820 - 1690
Börjat spela med mina polare........... .. . . .. .
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#2020
May 13 2011 08:33am
Quote (sofft @ May 11 2011 05:54pm)
Rebar 1650 mmr :O?
nej nu har jag 1690, det går upp o de går ner
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
200
201
202
203
204
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact