d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1200201202203204329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 7 2011 09:11am
Quote (ImoK @ May 7 2011 05:05pm)
Nej. Servrarna är nere. Det funkar att logga in dock, men inte att hitta match.


åhå.. haru ngn aning varför?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 7 2011 09:11am
jag som ville lira hon wtf bror
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
May 7 2011 09:14am
Ingen vet, men rykten säger att de har blivit ddosade av indiska cyberterrorister.

http://www.youtube.com/watch?v=qErFO_SfTg0

Kolla bara från 03:30 du inte orkar se hela. Videon laddades upp 4 maj, så det kan väl stämma.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 7 2011 09:19am
Quote (ImoK @ May 7 2011 05:14pm)
Ingen vet, men rykten säger att de har blivit ddosade av indiska cyberterrorister.

http://www.youtube.com/watch?v=qErFO%5FSfTg0

Kolla bara från 03:30 du inte orkar se hela. Videon laddades upp 4 maj, så det kan väl stämma.


ha
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 9 2011 02:47pm
någon som kan boosta mitt acc =D ligger på 1700 nu
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 9 2011 02:47pm
Quote (R4mses @ 9 May 2011 22:47)
någon som kan boosta mitt acc =D ligger på 1700 nu


zG
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
May 11 2011 11:54am
Quote (R4mses @ May 9 2011 10:47pm)
någon som kan boosta mitt acc =D ligger på 1700 nu


Rebar 1650 mmr :O?
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
May 13 2011 01:56am
Från 1770 till 1727 på bara några dagar, fyfan vad tråkigt det här spelet är.

This post was edited by x17 on May 13 2011 01:56am
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 13 2011 06:47am
Quote (x17 @ May 13 2011 09:56am)
Från 1770 till 1727 på bara några dagar, fyfan vad tråkigt det här spelet är.


håller med har gått 1 vecka 1820 - 1690 :D Börjat spela med mina polare........... .. . . .. .
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 13 2011 08:33am
Quote (sofft @ May 11 2011 05:54pm)
Rebar 1650 mmr :O?


nej nu har jag 1690, det går upp o de går ner
Go Back To Svenska Topic List
Prev1200201202203204329Next
Add Reply New Topic New Poll