d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11992002012022031131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 11 2011 04:35am
Quote (eviilution @ 11 Mar 2011 09:52)
Marcus feeda ganska mycket igår med Katarina. Han hade 2 / 18 / 7 i stats. Medans jag hade 19 / 5 / 14.


Det är lätt att blanda ihop statsen B)
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 11 2011 04:45am
Quote (eWaste @ 11 Mar 2011 10:48)
Lir sen elllllller?


jag lirar hela dagarna om jag inte e i skolan bara att skriva ingame eller i skype


morZaw i skype och ingame
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 11 2011 06:37am
Quote (Marcusd0 @ 11 Mar 2011 10:35)
Det är lätt att blanda ihop statsen B)


LIES!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 11 2011 12:22pm
Äntligen Helg! ledig mondag Ba dum Psch fan va GÖTT!
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 11 2011 04:38pm
Första ranked med le blanc.. VILKET GAME!




14-15min hade dom dragit ner alla inhibs.. och vi bara deffa sönder. Sen ägde vi sönder och jag backdoora ner nexus B)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 11 2011 04:40pm
Quote (Marcusd0 @ Mar 11 2011 10:38pm)
Första ranked med le blanc.. VILKET GAME!

http://i54.tinypic.com/29lipas.jpg


14-15min hade dom dragit ner alla inhibs.. och vi bara deffa sönder. Sen ägde vi sönder och jag backdoora ner nexus B)


Like bosses!, det var typ efter 13 min dom hade alla inhib nere :O Shieeet vikket game.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 11 2011 04:51pm
Quote (LinkToMyProfile @ Mar 11 2011 11:40pm)
Like bosses!, det var typ efter 13 min dom hade alla inhib nere :O Shieeet vikket game.


Finns bara ett ord som beskriver känslan:Brutalt!
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 11 2011 05:07pm
5-2-2 med mordekaiser
14-2-7 med karthus drog en quadra i början med ultin också :P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 11 2011 05:30pm
Quote (eWaste @ Mar 12 2011 12:07am)
5-2-2 med mordekaiser
14-2-7 med karthus drog en quadra i början med ultin också :P


Klart man inte dör utan när man bara står och farmar eller står i stan utan att bidra i team fights....
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 11 2011 06:04pm

Blev ingen gp guid,kmr nog bli svårt att övertala folk nu efter markus? Turarade til sig några kills och vart feedad.... Men kanske kommr en för nu lan man ju surfa på mobbilen:-D
Go Back To Svenska Topic List
Prev11992002012022031131Next
Add Reply New Topic New Poll