d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1192021222336Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 19 2012 10:10am
Quote (dej @ Nov 19 2012 06:07pm)
absolut inte

men utomstående sponsorer tror jag inte är så pigga på dota2 än


Både ja och nej. Inte sett så mycket aktivitet från sponsorer i själva spelet vilket är sant som du säger. Dock har Taobao, Razer, Intel SteelSeries/ Intel, Monster Energy, MSI SteelSeries, Eizo osv. visat stora engagemang i att sponsra topplagen som spelar.
Vi får hoppas att de hjälper till med sponsorship i turneringar på senare tid så prispotten kan höjas. Tycker personligen inte om att spela Dota2, men älskar att se matcher.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 19 2012 10:11am
Quote (Spetch @ Nov 19 2012 05:10pm)
Både ja och nej. Inte sett så mycket aktivitet från sponsorer i själva spelet vilket är sant som du säger. Dock har Taobao, Razer, Intel SteelSeries/ Intel, Monster Energy, MSI SteelSeries, Eizo osv. visat stora engagemang i att sponsra topplagen som spelar.
Vi får hoppas att de hjälper till med sponsorship i turneringar på senare tid så prispotten kan höjas. Tycker personligen inte om att spela Dota2, men älskar att se matcher.


jag och polaren spelade väldigt mkt dota 1

går inte att spela dota 2, tycker verkligen inte om grafiken

hon var meh, aldrig någon att spela med och orkar itne re-learna ett helt nytt spel
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 19 2012 10:14am
Quote (dej @ Nov 19 2012 06:11pm)
jag och polaren spelade väldigt mkt dota 1

går inte att spela dota 2, tycker verkligen inte om grafiken

hon var meh, aldrig någon att spela med och orkar itne re-learna ett helt nytt spel


HoN är det ända Moba spelet jag klarar av idag. Älskade Dota, men sen när HoN kom ut så försvann det tyvärr.. Miss the good old days :D
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 19 2012 10:14am
skitballehelvete att man jobbar just då...
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 19 2012 10:16am
Quote (Spetch @ Nov 19 2012 05:14pm)
HoN är det ända Moba spelet jag klarar av idag. Älskade Dota, men sen när HoN kom ut så försvann det tyvärr.. Miss the good old days :D


spelade dota1, gick till hon, allt var op, speciellt alchemist(?), provade lol, slutade med att jag lirade lol eftersom pularna lirade det

hade hellre spelat dota2 om jag klarat av grafiken
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 19 2012 10:18am
Quote (Spetch @ 19 Nov 2012 18:10)
Både ja och nej. Inte sett så mycket aktivitet från sponsorer i själva spelet vilket är sant som du säger. Dock har Taobao, Razer, Intel SteelSeries/ Intel, Monster Energy, MSI SteelSeries, Eizo osv. visat stora engagemang i att sponsra topplagen som spelar.
Vi får hoppas att de hjälper till med sponsorship i turneringar på senare tid så prispotten kan höjas. Tycker personligen inte om att spela Dota2, men älskar att se matcher.


Razer sponsrara alla.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 19 2012 10:28am
Quote (snoramej @ Nov 19 2012 06:18pm)
Razer sponsrara alla.


T.o.m mig och dig efter DH!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 19 2012 10:29am
Quote (Spetch @ 19 Nov 2012 18:28)
T.o.m mig och dig efter DH!


Troligen!
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Nov 20 2012 07:06am
Tar tåget 15:32 till DH idag.. Roligt att man måste vara där två dagar innan alla svettiga pöjkar kommer..
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 20 2012 07:53am
Quote (Exzit89 @ Nov 20 2012 03:06pm)
Tar tåget 15:32 till DH idag.. Roligt att man måste vara där två dagar innan alla svettiga pöjkar kommer..


Skönt att få alla crew förmåner och inte göra ett piss under hela eventet ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222336Next
Add Reply New Topic New Poll