☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Sporttråden 2012
Prev
1
19
20
21
22
23
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 18920
Replies: 977
Track Topic
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#201
Dec 21 2011 07:38am
Quote (berhemuli @ 21 Dec 2011 02:25)
bra oddsdag, allt träffade.. copa del rey, franska ligan och serie A. Fint!
Pro bettor förfa'an
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#202
Dec 21 2011 02:12pm
Quote (ChingeR @ 21 Dec 2011 15:38)
Pro bettor förfa'an
Njaa, men 2800kr blev det den dagen iaf
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#203
Dec 21 2011 06:22pm
Quote (berhemuli @ 21 Dec 2011 21:12)
Njaa, men 2800kr blev det den dagen iaf
Det är ju ändå profit det
Fina pengar tills nyår ju
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#204
Dec 22 2011 12:28am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 02:22)
Det är ju ändå profit det
Fina pengar tills nyår ju
För nya året, yes, för nyår, noo.. jobbar då
natt tillomed, börjar 00.00.. bland alla fulla pajasar på tunnelbanan som försöker spränga mig.. NAJS..
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#205
Dec 22 2011 09:15am
Quote (berhemuli @ 22 Dec 2011 07:28)
För nya året, yes, för nyår, noo.. jobbar då
natt tillomed, börjar 00.00.. bland alla fulla pajasar på tunnelbanan som försöker spränga mig.. NAJS..
haha
vilken station skaru sitta på?
ska se till att komma dit och planka och kolla på dig o säga "problem officer?"
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#206
Dec 22 2011 09:39am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 17:15)
haha
vilken station skaru sitta på?
ska se till att komma dit och planka och kolla på dig o säga "problem officer?"
55st per natt gör i princip så redan.. blir väl liljeholmen om inget ändrar sig.
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#207
Dec 22 2011 09:45am
Quote (berhemuli @ 22 Dec 2011 16:39)
55st per natt gör i princip så redan.. blir väl liljeholmen om inget ändrar sig.
lmk, kanske partajjar i stan detta nyår
annars blire åkersberga
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#208
Dec 22 2011 09:48am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 17:45)
lmk, kanske partajjar i stan detta nyår
annars blire åkersberga
stan suger förövrigt på nyår.. så mycket aggressivt folk ute och blir slagsmål om man ens råkar kolla mot någon.
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#209
Dec 22 2011 09:52am
Quote (berhemuli @ 22 Dec 2011 16:48)
stan suger förövrigt på nyår.. så mycket aggressivt folk ute och blir slagsmål om man ens råkar kolla mot någon.
Var några riktigt maddawgs på sture när vi var där
helt syyykt va dom jiddra :S
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#210
Dec 22 2011 10:21am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 17:52)
Var några riktigt maddawgs på sture när vi var där
helt syyykt va dom jiddra :S
Japp, finns typ överallt på stan.. därför håller jag mig till hemmafester med goda vänner när jag väl inte jobbar på nyår.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
19
20
21
22
23
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact