d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1192021222398Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 21 2011 07:38am
Quote (berhemuli @ 21 Dec 2011 02:25)
bra oddsdag, allt träffade.. copa del rey, franska ligan och serie A. Fint!


Pro bettor förfa'an :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 21 2011 02:12pm
Quote (ChingeR @ 21 Dec 2011 15:38)
Pro bettor förfa'an :D


Njaa, men 2800kr blev det den dagen iaf :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 21 2011 06:22pm
Quote (berhemuli @ 21 Dec 2011 21:12)
Njaa, men 2800kr blev det den dagen iaf :)


Det är ju ändå profit det :D

Fina pengar tills nyår ju
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 22 2011 12:28am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 02:22)
Det är ju ändå profit det :D

Fina pengar tills nyår ju


För nya året, yes, för nyår, noo.. jobbar då :D natt tillomed, börjar 00.00.. bland alla fulla pajasar på tunnelbanan som försöker spränga mig.. NAJS.. :(

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2011 09:15am
Quote (berhemuli @ 22 Dec 2011 07:28)
För nya året, yes, för nyår, noo.. jobbar då :D natt tillomed, börjar 00.00..  bland alla fulla pajasar på tunnelbanan som försöker spränga mig.. NAJS.. :(


haha :P
vilken station skaru sitta på?

ska se till att komma dit och planka och kolla på dig o säga "problem officer?"
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 22 2011 09:39am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 17:15)
haha :P
vilken station skaru sitta på?

ska se till att komma dit och planka och kolla på dig o säga "problem officer?"



55st per natt gör i princip så redan.. blir väl liljeholmen om inget ändrar sig.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2011 09:45am
Quote (berhemuli @ 22 Dec 2011 16:39)
55st per natt gör i princip så redan.. blir väl liljeholmen om inget ändrar sig.


lmk, kanske partajjar i stan detta nyår ;)

annars blire åkersberga
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 22 2011 09:48am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 17:45)
lmk, kanske partajjar i stan detta nyår ;)

annars blire åkersberga


stan suger förövrigt på nyår.. så mycket aggressivt folk ute och blir slagsmål om man ens råkar kolla mot någon.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Dec 22 2011 09:52am
Quote (berhemuli @ 22 Dec 2011 16:48)
stan suger förövrigt på nyår.. så mycket aggressivt folk ute och blir slagsmål om man ens råkar kolla mot någon.


Var några riktigt maddawgs på sture när vi var där :P

helt syyykt va dom jiddra :S
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 22 2011 10:21am
Quote (ChingeR @ 22 Dec 2011 17:52)
Var några riktigt maddawgs på sture när vi var där :P

helt syyykt va dom jiddra :S


Japp, finns typ överallt på stan.. därför håller jag mig till hemmafester med goda vänner när jag väl inte jobbar på nyår.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222398Next
Add Reply New Topic New Poll