☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev
1
19
20
21
22
23
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8679
Replies: 537
Track Topic
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#201
Oct 14 2011 09:33am
Quote (R4mses @ 14 Oct 2011 17:31)
vadå,, det e ju bara o chilla med och trolla, statta allt i strength bara sen har du fet-damagen
det är trååååkigt med barb den klassen jag hatar mest ta mej fan
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#202
Oct 14 2011 09:36am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 03:33pm)
det är trååååkigt med barb den klassen jag hatar mest ta mej fan
why? leap + bo + gg, du behöver bara gå bredvid o chilla ju
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#203
Oct 14 2011 09:38am
Quote (R4mses @ 14 Oct 2011 17:36)
why? leap + bo + gg, du behöver bara gå bredvid o chilla ju
just det som är tråkigt :|
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#204
Oct 14 2011 09:40am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 03:38pm)
just det som är tråkigt :|
men kör necro / duduman / liknande med oss då
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#205
Oct 14 2011 09:43am
Quote (R4mses @ 14 Oct 2011 17:40)
men kör necro / duduman / liknande med oss då
Vi får se hur jag gör... inte mkt roligare med nec eller dudu heller så :|
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#206
Oct 14 2011 09:43am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 03:43pm)
Vi får se hur jag gör... inte mkt roligare med nec eller dudu heller så :|
kanske finns plats för hammer / trapZ
e/ om det går för sig
This post was edited by R4mses on Oct 14 2011 09:45am
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#207
Oct 14 2011 09:50am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 04:43pm)
Vi får se hur jag gör... inte mkt roligare med nec eller dudu heller så :|
Va snackar du om?
CSBarb är fan awesome
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#208
Oct 14 2011 09:52am
Quote (PhearCIII @ 14 Oct 2011 17:50)
Va snackar du om?
CSBarb är fan awesome
spela det du då :|
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#209
Oct 14 2011 10:18am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 04:52pm)
spela det du då :|
Nej jag tänker inte lägga den viktigaste delen på nån annan, kör jag sorc så kan jag inte bli lack på att nån annan inte kan tela så
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#210
Oct 14 2011 10:36am
Quote (PhearCIII @ 14 Oct 2011 18:18)
Nej jag tänker inte lägga den viktigaste delen på nån annan, kör jag sorc så kan jag inte bli lack på att nån annan inte kan tela så
Men jag vill också spela sorca :<
fan vad jag hatar barb
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
19
20
21
22
23
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact