d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1192021222354Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 14 2011 09:33am
Quote (R4mses @ 14 Oct 2011 17:31)
vadå,, det e ju bara o chilla med och trolla, statta allt i strength bara sen har du fet-damagen


det är trååååkigt med barb den klassen jag hatar mest ta mej fan
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 14 2011 09:36am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 03:33pm)
det är trååååkigt med barb den klassen jag hatar mest ta mej fan


why? leap + bo + gg, du behöver bara gå bredvid o chilla ju
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 14 2011 09:38am
Quote (R4mses @ 14 Oct 2011 17:36)
why? leap + bo + gg, du behöver bara gå bredvid o chilla ju


just det som är tråkigt :|
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 14 2011 09:40am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 03:38pm)
just det som är tråkigt :|


men kör necro / duduman / liknande med oss då
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 14 2011 09:43am
Quote (R4mses @ 14 Oct 2011 17:40)
men kör necro / duduman / liknande med oss då


Vi får se hur jag gör... inte mkt roligare med nec eller dudu heller så :|
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 14 2011 09:43am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 03:43pm)
Vi får se hur jag gör... inte mkt roligare med nec eller dudu heller så :|


kanske finns plats för hammer / trapZ

e/ om det går för sig

This post was edited by R4mses on Oct 14 2011 09:45am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 14 2011 09:50am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 04:43pm)
Vi får se hur jag gör... inte mkt roligare med nec eller dudu heller så :|


Va snackar du om?

CSBarb är fan awesome B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 14 2011 09:52am
Quote (PhearCIII @ 14 Oct 2011 17:50)
Va snackar du om?

CSBarb är fan awesome B)


spela det du då :|
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 14 2011 10:18am
Quote (Yllegarnet @ Oct 14 2011 04:52pm)
spela det du då :|


Nej jag tänker inte lägga den viktigaste delen på nån annan, kör jag sorc så kan jag inte bli lack på att nån annan inte kan tela så ;)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 14 2011 10:36am
Quote (PhearCIII @ 14 Oct 2011 18:18)
Nej jag tänker inte lägga den viktigaste delen på nån annan, kör jag sorc så kan jag inte bli lack på att nån annan inte kan tela så ;)


Men jag vill också spela sorca :<

fan vad jag hatar barb :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222354Next
Add Reply New Topic New Poll