d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1192021222326Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Mar 13 2011 02:39pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 09:34pm)
kk guys ,,removing this topic from my favorites... good luck , PEACE

learn next time to handle peple :D

n44bs :D .. was a pretty funny situation! :D , hahaha


vanlig kristen ?


aye
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 13 2011 02:39pm
Skulle inte du gå härifrån? Jag hade blivit less om jag var du

Det fattar du väll(ing)?

This post was edited by snoramej on Mar 13 2011 02:40pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Mar 13 2011 02:40pm
blinka lilla stjärna där
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:40pm
40 slak
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 02:40pm
Quote (Ekaan @ Mar 13 2011 09:40pm)
blinka lilla stjärna där


:rofl:
Ekaan, alltid söt.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:40pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:39pm)
Skulle inte du gå härifrån? Jag hade blivit less om jag var du

Det fattar du väll(ing)?


HAN E LESSEN
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 02:40pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:37pm)
fail



Fail


trodde du skulle sticka från denna tråd, de blev lite svårt för dig va? ;) <3
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 13 2011 02:41pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:40)
HAN E LESSEN


Obviously. Du måste börja smsa med mig igen, jag saknar dig :cry:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:41pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:40)
trodde du skulle sticka från denna tråd, de blev lite svårt för dig va? ;) <3


vill att han ska stanna, jag vill vara hans vän :)

för jag har inga vänner :(

vill någon vara min vän?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:41pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:41pm)
Obviously. Du måste börja smsa med mig igen, jag saknar dig :cry:


Har du WhatsApp? :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222326Next
Add Reply New Topic New Poll