☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev
1
19
20
21
22
23
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4607
Replies: 258
Track Topic
brunte
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
16,092.00
#201
Mar 13 2011 02:39pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 09:34pm)
kk guys ,,removing this topic from my favorites... good luck , PEACE
learn next time to handle peple
n44bs
.. was a pretty funny situation!
, hahaha
vanlig kristen ?
aye
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#202
Mar 13 2011 02:39pm
Skulle inte du gå härifrån? Jag hade blivit less om jag var du
Det fattar du
väll
(ing)?
This post was edited by snoramej on Mar 13 2011 02:40pm
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#203
Mar 13 2011 02:40pm
blinka lilla stjärna där
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#204
Mar 13 2011 02:40pm
40 slak
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#205
Mar 13 2011 02:40pm
Quote (Ekaan @ Mar 13 2011 09:40pm)
blinka lilla stjärna där
Ekaan, alltid söt.
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#206
Mar 13 2011 02:40pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:39pm)
Skulle inte du gå härifrån? Jag hade blivit less om jag var du
Det fattar du
väll
(ing)?
HAN E LESSEN
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#207
Mar 13 2011 02:40pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:37pm)
fail
Fail
trodde du skulle sticka från denna tråd, de blev lite svårt för dig va?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#208
Mar 13 2011 02:41pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:40)
HAN E LESSEN
Obviously. Du måste börja smsa med mig igen, jag saknar dig
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#209
Mar 13 2011 02:41pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 21:40)
trodde du skulle sticka från denna tråd, de blev lite svårt för dig va?
vill att han ska stanna, jag vill vara hans vän
för jag har inga vänner
vill någon vara min vän?
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#210
Mar 13 2011 02:41pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:41pm)
Obviously. Du måste börja smsa med mig igen, jag saknar dig
Har du WhatsApp?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
19
20
21
22
23
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact