d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1192021222336Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 7 2011 02:25am



Den här var riktigt fin!


vettefan riktigt vad jag ska säga, men nu flyter det på..

> hemulinjalka wins €102.68 with a Straight, King high

This post was edited by berhemuli on Feb 7 2011 02:36am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 02:47am
Quote (berhemuli @ 7 Feb 2011 08:25)
http//i55.tinypic.com/iw0v35.jpg


Den här var riktigt fin!


vettefan riktigt vad jag ska säga, men nu flyter det på..

> hemulinjalka wins €102.68 with a Straight, King high


de är typ 1 på 500 000 händer att man får de :) du kan nog googla på oddsen
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 7 2011 02:50am
Quote (Chefen @ 7 Feb 2011 10:47)
de är typ 1 på 500 000 händer att man får de :) du kan nog googla på oddsen


Har fått royal flush ca 3-4ggr på hold em och 2gånger nu på PLO :) En gång på 5cardstud.. det var galet.. :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Feb 7 2011 02:54am
Quote (berhemuli @ 7 Feb 2011 08:50)
Har fått royal flush ca 3-4ggr på hold em och 2gånger nu på PLO :) En gång på 5cardstud.. det var galet.. :D


Jag har fått det en gång på hold em , och det är det enda jag spelar :angel:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 7 2011 03:01am
Quote (SCXiao @ 7 Feb 2011 10:54)
Jag har fått det en gång på hold em , och det är det enda jag spelar :angel:


omaha <3 Men det är grymt när man får det och får med sig en stor pot.. fick det en gång och fick bara runt 5$ pot på 0.25/0.50$ bord var inte så kul :( Men en 100*bb pot smakar bra :) O ser finare ut.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 7 2011 09:43pm
den 8 februari 2011 04:37:40 Skickat -3,000.00 (4,000.00 -> 1,000.00) to zeal3 (288,000.00 -> 291,000.00) back from stake
den 8 februari 2011 04:37:17 Skickat -245.00 (4,245.00 -> 4,000.00) to LabattBlue (901.25 -> 1,146.25) tip for ring and sry for losses :(
den 8 februari 2011 04:36:41 Mottaget 4,245.00 (0.00 -> 4,245.00) from LabattBlue (5,146.25 -> 901.25)
den 8 februari 2011 02:58:31 Skickat -2,000.00 (2,000.00 -> 0.00) to LabattBlue (9,401.25 -> 11,401.25) 2000chips for mikko123 ploring
den 8 februari 2011 02:39:44 Mottaget 2,000.00 (0.00 -> 2,000.00) from zeal3 (290,000.00 -> 288,000.00) plo



Igen lite + på pot limit omaha :) med fg's zeal stakea 2k, vann 2.2k.. så behöll 1k för mig :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 9 2011 02:06pm
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 10 2011 10:43am
Hur in i hela friden hittar man såna här bord?!??!?!?!?!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51999516&f=104&o=0#p348090999
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 10 2011 11:08am
Quote (swewik @ 10 Feb 2011 18:43)
Hur in i hela friden hittar man såna här bord?!??!?!?!?!

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51999516&f=104&o=0#p348090999


Skriv ctrl+t i lobbyn elelr alltså tryck på ctrl+t så skriver du in idn där..

Kolla att du har pokerstars.com o inte pokerstars.net.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 10 2011 11:11am
Quote (berhemuli @ 10 Feb 2011 17:08)
Skriv ctrl+t i lobbyn elelr alltså tryck på ctrl+t  så skriver du in idn där..

Kolla att du har pokerstars.com  o inte pokerstars.net.


Ty
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222336Next
Add Reply New Topic New Poll