Quote (syndicateffs @ Nov 3 2010 05:42pm)
/care etc, ser de hur jag vill, nördjävel
Mer dyslexifags känner sig träffade och joinar Särbarn-hörnan.
Jag älskar denna topicen.
Quote (Spetch @ Nov 3 2010 05:49pm)
Spam hit och spam dit.
Vem har varit OnT här?
Jo alla!
Det är en skittopic ofc, i vilket normalt forum som helst hade den blivit låst för att OP har noll diskussionsvärde men här får vi flama sönder varandra i 21 pages.
This post was edited by Svartermetalisk on Nov 3 2010 09:53am