d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1192021222335Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 3 2010 09:43am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 05:41pm)
Slag?

Homosexualitet är en sexuell läggning, inte en ras.


Lawwwwyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeaaaööörrrerd!
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 3 2010 09:44am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 03:43pm)
En till som kör dallen-taktiken


makes no sense u lose... sry
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 09:45am
Quote (syndicateffs @ 3 Nov 2010 17:44)
makes no sense u lose... sry


Quote (snoramej @ 3 Nov 2010 17:24)
^_^

Där kom det igen! Anta att alla som äger dig @ intrawebz är förlorare irl för att känna dig större själv. :)


Läs igenom, lilla vän

Quote (Homosexuell @ 3 Nov 2010 17:43)
Du har verkligen koll du läget du, Johan!


Hej Filip :hello:
Banned
Posts: 7
Joined: Nov 3 2010
Gold: 0.00
Nov 3 2010 09:46am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 04:45pm)
Läs igenom, lilla vän



Hej Filip :hello:


Nonono. You've got it all wrong :angry:


e; kuken, smileys funkar inte.

This post was edited by Homosexuell on Nov 3 2010 09:46am
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 3 2010 09:46am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 03:45pm)
Läs igenom, lilla vän



Hej Filip :hello:


orkar inte, jobbigt att läsa igenom 20 sidor
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 09:46am
Quote (syndicateffs @ 3 Nov 2010 17:46)
orkar inte, jobbigt att läsa igenom 20 sidor


Du behöver bara läsa min quote din feta retard

Quote (Homosexuell @ 3 Nov 2010 17:46)
Nonono. You've got it all wrong :angry:


e; kuken, smileys funkar inte.


Oh, sorry :unsure:

This post was edited by snoramej on Nov 3 2010 09:47am
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 3 2010 09:47am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 03:46pm)
Du behöver bara läsa min quote din feta retard


läste och tog inte åt mig. 5.0 was ez ty
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 3 2010 09:49am
Spam hit och spam dit.
Vem har varit OnT här?

Jo alla!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 09:52am
Quote (syndicateffs @ Nov 3 2010 05:42pm)
/care etc, ser de hur jag vill, nördjävel


Mer dyslexifags känner sig träffade och joinar Särbarn-hörnan.

Jag älskar denna topicen.

Quote (Spetch @ Nov 3 2010 05:49pm)
Spam hit och spam dit.
Vem har varit OnT här?

Jo alla!


Det är en skittopic ofc, i vilket normalt forum som helst hade den blivit låst för att OP har noll diskussionsvärde men här får vi flama sönder varandra i 21 pages.

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 3 2010 09:53am
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Nov 3 2010 09:54am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 03:52pm)
Mer dyslexifags känner sig träffade och joinar Särbarn-hörnan.

Jag älskar denna topicen.


ännu en nördjävel som sitter och leker svensklärare ^^ GG : D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222335Next
Closed New Topic New Poll