d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1192021
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Sep 11 2010 02:58am
Quote (syndicateffs @ Dec 29 2009 06:35pm)
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?


Dricker kaffe när suget kommer :P Sen har vi favoriten; Hasselnöts latten :wub:
Member
Posts: 1,643
Joined: Jul 10 2008
Gold: 1,003.50
Sep 11 2010 03:39am
ska ta mig en kanna brunt nu

fyfan vad jag längtar
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 11 2010 06:18am
Quote (Brallan @ Sep 11 2010 09:39am)
ska ta mig en kanna brunt nu

fyfan vad jag längtar


brunt ser mitt kaffe ut också när man haft för litet filter till kannan ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021
Add Reply New Topic New Poll