Quote (snoramej @ Wed, Aug 26 2009, 06:35pm)
diggar att du kommer hit med attityd och ger den till sweforum-veteraner (som mig själv) och andra, fan dra härifrån din d2-rand.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA L TO DA F'ING MAO
Om du vill att jag ska sluta bråka med dig får du fan sluta posta sånt här...