d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev1192021222325Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2009 09:49am
Quote (ZippYz @ Fri, Aug 28 2009, 07:03am)
hhahaha, Jalla-takahashi avatar? 444 Posts , 57 fg, Donorstar ( Ingen ) Orb (Ingen) vem e rand ? :o


Man kan vara rand även fast man har donnor star + orb..

jag har alla orbs förutom den för 25 fg

är jag känd nu?

This post was edited by M00NSHINE on Aug 28 2009 09:50am
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 28 2009 10:02am
Quote (M00NSHINE @ Fri, Aug 28 2009, 03:49pm)
Man kan vara rand även fast man har donnor star + orb..

jag har alla orbs förutom den för 25 fg

är jag känd nu?


nope -.-'
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 28 2009 11:50am
ere nån som e vaken eller????
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 29 2009 08:21pm
halllåååå
Member
Posts: 27,432
Joined: May 10 2007
Gold: 12,138.00
Aug 29 2009 08:31pm
Quote (ZippYz @ Fri, 28 Aug 2009, 08:03)
hhahaha, Jalla-takahashi avatar? 444 Posts , 57 fg, Donorstar ( Ingen )  Orb (Ingen)  vem e rand ? :o


Du har en orb och en donorstar, samtidigt är du den största rand jag nånsin sett. Congrats.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 29 2009 08:37pm
Quote (VadSkaJagHeta @ Sun, Aug 30 2009, 02:31am)
Du har en orb och en donorstar, samtidigt är du den största rand jag nånsin sett. Congrats.


THIS så jävla owned asså
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 29 2009 08:40pm
Quote (snoramej @ Wed, Aug 26 2009, 06:35pm)
diggar att du kommer hit med attityd och ger den till sweforum-veteraner (som mig själv) och andra, fan dra härifrån din d2-rand.


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA L TO DA F'ING MAO

Om du vill att jag ska sluta bråka med dig får du fan sluta posta sånt här...
Member
Posts: 7,855
Joined: May 1 2006
Gold: 1.00
Aug 29 2009 08:47pm
Quote (Charlieone @ Sun, 30 Aug 2009, 04:40)
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA L TO DA F'ING MAO

Om du vill att jag ska sluta bråka med dig får du fan sluta posta sånt här...


Okej!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 29 2009 08:55pm
Quote (Giraffkanon @ Sun, Aug 30 2009, 02:47am)
Okej!


*förvirrad*

eller var det bara +1?
Member
Posts: 495
Joined: Aug 17 2009
Gold: 52.55
Aug 29 2009 09:00pm
Quote (diablo_es @ Wed, Aug 26 2009, 07:07pm)
Mjo har som blivit en vana hos alla hära att trasha alla nya som kommer hit.


Då har jag klarat mig bra än så länge :wub:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1192021222325Next
Closed New Topic New Poll