Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 21:19)
nee bryr mig inte.. men iaf lägg ner de.. inte schyst

vad om vi skulle börja fitta me dig ? : ))
haha börja fitta med mig ni

det blir väll du och några andra i detta forumet
är inte spec omtyckt här kan jag säga eftersom jag klagar på allt haha ^^
men visst ^^
This post was edited by RistVaLL on Feb 9 2009 02:20pm