Min personliga rekommendation är detta:http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3211017Najs
bluetooth högtalare, lätt att ta med sig och riktigt bra för sitt pris.
Kostar i vanliga ifall över 1000 lappen men endast 699 idag. Det är ingen mega
bas om man söker det men det är absolut bra bas för storleken. Och på deras egen sida skriver dom t.o.m detta:
"
Stänksäker innebär att du inte behöver oroa dig för regn eller att spilla, den går till och med att rengöra under rinnande vatten. Se bara till att den inte sänks ner i vätska."
Jag har köpt den tidigare och kan därför rekommendera den. Det är ett litet snöre på
den också så man kan hänga den på väggen eller en krok eller gardinstång/liknande och
då får man ljudet mer i hela rummet liksom vilket är najs. Har inte testat den i t ex regn ännu,
som dom lovar att den ska tåla, men hur som helst så är ju det najs. Formen på den är perfekt imo
du kan hålla i den eller om du har shorts med stora fickor kan du t.o.m ha den där, och den går smidigt ner i ryggsäcken/väskan.
Jag har testat flera stycken i 500kr - 1000 kr klassen och de flesta är sämre och MYCKET sämre än denna,
denna är lika bra som dom i 1500kr+ klassen om du frågar mig. Detta är ju lite mer av en sommar-produkt
eller på utlandsresan men köp den nu medans priset är så pass bra imo!