För det första så nej det är inte jag

, för det andra så betalade LeeAm tillbaka dom två stora lånen lite för sent ( pga bortrest ), men han betalade dom.
( 12k paya han tillbaka )
Av olika anledningar, anledningar som jag ej går ut med hära, har han inte betalat tillbaka det 3:e ( det minsta lånet på 2k), men jag förstår honom.
Det roliga är att du sitter och leker åklagare på internet.. det är så jädrans fjantigt så det finns inte, spela diablo och ha kul, du är ingen domare eller åklagare eller what so ever..
Känner du att din e-kuk växer och blir större, eller failade du juristlinjen och tar ut det över andra folk online? Förstår inte problemet med dig?
Jag vill inte vara den som är den, men.. Han drar in på ett snitt 25-26 lax i månaden ENDAST av poker,
och folk vet om det i BNP. Tror du på fullaste allvar att han skulle scamma sån strunt samma som 2k forum guld?
Om han meddat stora games över 100k, tror du på FULLASTE allvar att han skulle valt 2k före 100k?
Gå och lägg dig haha, känner att det börjar bli pinsamt att argumentera med dig .. nästan så jag tycker synd om dig
Detta var min sista respons, kommer inte att svara på dig något mera.
pussokram