Quote (Spetch @ Jun 30 2015 09:54pm)
Nej, inte alls. Jag tycker bara personligen att det finns en gräns.
Och det kommer från mig som person, inget annat :P
Det finns alltid en gräns, problemet är att veta vart man ska dra den.
Visst, personangrepp hör aldrig till men det som sårar någon kanske även stärker en.
Quote (Svartermetalisk @ Jun 30 2015 09:57pm)
Du har helt rätt i att Swesubs charm är att eftersom det är så litet kan man skriva mer eller mindre vad man tänker utan att oroa sig så mycket över att bli attackerad av twittervänstern eller PKfästets åsiktspoliser (inom vissa gränser)
I detta specifika fallet får man dock väga det privilegiet mot att foten har satts ned så många gånger i frågan Slashasen att det börjar likna trakasserier. Nu menar jag inte att du personligen korsat gränsen i just denna tråden men någonstans blir det för mycket.
Som nästan alltid, har du rätt i det du skriver. Håller dock inte med helt och hållet.
Bara för att man satt ner foten åtskilliga gånger betyder inte det att man ska sluta. Hur ska då personen i fråga någonsin lära sig?
Låt oss säga att någon slår en annan person, du säger åt personen att sluta. Likförbannat slår han en annan person igen, ska du då inte säga till bara för att du redan gjort det?
E: Som tidigare nämnt i tråden, dyslexi kan du träna upp till en så pass "bra nivå" att det knappt märks. Om du då själv väljer att ge blanka fan i det, varför ska vi andra behöva bortse från det?
This post was edited by x17 on Jun 30 2015 04:06pm