okej jag kan berätta ändå, men det inte kopplat till makta eller skinheads på något vis egentligen.
men när jag drog ner på systemet för ett tag sedan så hoppade det på en rakad kille med "HETS MOT FOLKGRUPP" tröja på bussen, har sett han många gånger. går alltid med smygrasist-kläder, har aldrig jacka även om det är -10. men nu stod han och hans fula jävla flickvän precis där jag satt på bussen så nu fick jag höra honom, det var en av de töntigaste människor jag skådat. några citat:
"hihi vilka äventyr jag drar ut dig på gumman, hoppas du tycker om mig ändå *fniss*"
"åååh klockan är 20 över två! hoppas vi hinner till systemet annars blir jag jätteledsen" - bussen tar aldrig mer än en kvart till stan och vi var redan halvvägs, systemet stänger 3 ofc
osv osv
killen sprang över övergångsstället livrädd för det var en buss som närmade sig 100m bort, en tant med rullator hade hunnit över i lugn och ro.
gömma sig bakom en hård fasad/10
DÄRAV att jag har svårt att visa respekt för folk som ska visa sig så jävla hårda, de ska fanimej förtjäna min respekt först. och därav att jag åkt på stryk några gånger för mycket xd
over n out