Quote (berhemuli @ 3 Oct 2013 14:03)
Finns ett helvetes bra erbjudande på viking line, spanade in till den tiden som fungerar för mig i januari då jag som bekant jobbar helger. dvs åka 17 eller 18 januari, åbo med viking line. Gäller om man är klubbmedlem, vilket man kan gratis bli via nätet. C hytterna är redan slut, så dessa går åt snabbt. B 4personer hytt 270kr B 2 personer 200kr, A hytt 370kr. Dvs är ni några som delar hytt så splittar ni kostnaden på så många som ni är. Åldersgräns 21år.
Spanar in mer.
Även silja har dock stabila priser för just den helgen, åker man på 17/1 360kr för en Ehytt vilket är riktigt bra, 4bäddshytt, tv och uppe på 6-9våning. Billigaste för den är ofta placerad över discot eller liknande så jobbigt för gamlingar. samma 400kr 18/1. Jag är beredd att boka till den helgen en hytt. Men ja alltså vill ni hellre åka andra helger så får ni studera priser själv haha, dock lär det vara ungefär samma pris. Sen så vet jag inte min jobbschema för februari, vardagar vore enklare.. hah.
härligt med info där ! Det enda är ju den där 21års gränsen då över hälften inte är 21+. Hur skulle det fungera att få in ( som vissa är 18, vi har en åldersgräns på sweträffar att under 18 kan vara hemma och dricka saft och äta bulle då de verkligen skulle förstöra för oss andra!

Men det lät riktigt fint och billigt som satan. Alltså delar man på priset du skrev upp eller är det redan uppdelat i 4? Iaf sjukt billigt.
Quote (Intenso8 @ 3 Oct 2013 21:34)
slutar med att pissnisse ligger och skedar med dig på morgonen

Jag skedar med allt.