Quote (mztr @ Sep 10 2013 04:44am)
Lesinari och brutalcs sög ju - 1.3-1.5<3 TiTaNs och cs-kopparberg, det var grejor det.
Counter-Strike Beta 1 - cs_Siege >
Skämt och sido, 1.3 och 1.5 var roligast.
1.3 för att alla vapen såg mycket roligare och mer bad-ass ut.
Vill minnas att ena Auto-snipern hade t.ex. en Granade lanucher på sig (Kunde inte användas tyvärr, bara för utseende)
Shotguns hade mycket högre fire-power och alla vapen hade mycket mindre recoil än idag.
1.5 var också svin roligt då det inte fanns någon Awp-switch-fire delay. (Det fanns iofs inte heller i 1.1, 1.3, 1.4 eller någon utav beta versionerna) Den kom i Version 1.6, samt att no-scope fire inte allt var lika bra.
1.6 krävde att du använde scope med AWP vid längre distans.
1.6 var iofs roligt då det var under den tiden som counter-strike blev ett populärt e-sport spel. Men jag hade hellre spelat version 1.5.
CZ och Source behöver vi inte diskutera. Urs.
CZ är ett dåligt försök att få in lite roligare grafik och Source är som Diablo 3.
Samma gäller Counter-Strike:PRO versionen eller vad den nu hette. Provade några gånger, inget som var speciellt bra med den heller. En kass mirror på 1.6 helt enkelt.
Counter-Strike:GO är däremot vad Source borde ha varit. Jag tycker om GO, det är ett nytt fräscht counter-strike som verkligen behövdes för att fortsätta scenen. Precis som StarCraft 2 gjorde med StarCraft. (Ja, jag är medveten om hur stort BroodWar var, men det hade inte varit lika stort idag om inte Wings Of Liberty släpptes)
Hoppas att scenen fortsätter växa och att den inte dör ut alls för snabbt. Saknar de gamla dagarna med saker som CPL och lagen som Team9, Team-Virus, SSV-Lehnitz, Turtles, SK-Gaming, Old NiP, Spixel, begrip m.m...
HLTV spectator på matcher.... Bugg där CS Och T ser likadana ut efter Records...
Känner att man börjar växa upp och bli grinig, men detta är mina åsikter