d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spanien > Lite Frågor Till Er Som Rest Dit Förrut
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 3 2013 12:00am
Quote (SpAz. @ Jul 2 2013 08:46pm)
Skit i att ni gjorde misstaget att beställa helpension och gå ut på byn o käka ute så mkt ni kan! Det är en MYCKET stor del av värdet på resan (om de inte bah e sprit knogblod o brydar förstås).
Helpension är som att åka till ett land med skitfin matkultur och sen smacka donken 7 dagar i sträck...

spanien har "alltid" varit rätt billigt och så även nu.
Generella priser = svårt o säga... varierar extremt regionalt och turistorter etc. Spanien är ett fett stort land.

Har varit på mallorca och det är tyvärr om jag ska vara ärlig en av de sämre orterna jag åkt till. Det är så sorgligt överexploaterat och anpassat. Det är inte Spanien öht :/. Men med rätt mängd alkohol kommer ni nog få skitkul ändå :D
ska inte vara glädjedödaren, tror ni kmr ha de rånajs.
Om inte har du  väl redan nyss lyxat till de me värsta partyresan ?!

Jooo. Det kommer två täta partyresor nära varandra.
Mina inre organ skriker efter hjälp.. :lol:
Member
Gold: 457,914.30
Jul 3 2013 04:33am
Quote (Spetch @ 3 Jul 2013 08:00)
Jooo. Det kommer två täta partyresor nära varandra.
Mina inre organ skriker efter hjälp.. :lol:

hur kommer det sig att du fick plötsligt sug efter riktiga ungdomsfylleresor?! :D
Äsch då ha bara lite sunt förnuft i bakhuvet och sup inte som om du var 18 7 dar i sträck så pallar kroppen det inga problem. fast man kanske ska vara försiktig när man kommer hem så de inte blir 3dagars varje helg o vips så har ett år gått - för det är verkligen riskabelt kroppsligt (och såklart psykiskt) sett ;)
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 3 2013 04:36am
Quote (SpAz. @ Jul 3 2013 11:33am)
hur kommer det sig att du fick plötsligt sug efter riktiga ungdomsfylleresor?! :D
Äsch då ha bara lite sunt förnuft i bakhuvet och sup inte som om du var 18 7 dar i sträck så pallar kroppen det inga problem. fast man kanske ska vara försiktig när man kommer hem så de inte blir 3dagars varje helg o vips så har ett år gått - för det är verkligen riskabelt kroppsligt (och såklart psykiskt) sett ;)

Jag han aldrig riktigt med det som 18 åring. Både pengar och tid var ett problem.
Fick mitt ryggproblem vid 17års åldern och gjorde inte mycket "resor" förens vid 19.

Började jobba direkt efter studenten och är fortfarande fast där nu.
Resorna jag har gjort tills nu har varit jobbresor där man uppför sig lite bättre. Inga mega fyllor, men ändå otroligt trevligt.

Vi tyckte helt enkelt att det var dags! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll