d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Donerar Ut 1000fg Till Swesub > Motivera Varför Ni Ska Ha Fg.
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Apr 3 2013 03:46am
för att jag precis fått ett jobb över 25% för första gången i mitt liv. vore det ju perfekt med lite fg som gratulationer :-)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 3 2013 03:51am
För att jag är förkyld, vilket är väldigt jobbigt.
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 3 2013 04:36am
För vi nickar samma irl.

+ jag behöver :3
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 3 2013 05:17am
Behöver fg till min sorc (:
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Apr 3 2013 05:55am
Helt enkelt för att jag är söt!


This post was edited by RistVaLL on Apr 3 2013 05:55am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 3 2013 08:37am
för att jag tycker ristvall är söt
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 3 2013 08:41am
För att jag bär hatt och röker pipa.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 3 2013 08:42am
Quote (Giraff @ Apr 3 2013 03:41pm)
För att jag bär hatt och röker pipa.


#1 Hipster EU

Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 3 2013 08:47am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Apr 2013 15:42)
#1 Hipster EU


Jag är så hipster att jag var hipster innan jag kände till hipsterkulturen.
Jag är så hipster att jag kallar mig själv hipster då det är på tok för mainstream att neka att man är hipster.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 3 2013 08:54am
Quote (Giraff @ 3 Apr 2013 16:47)
Jag är så hipster att jag var hipster innan jag kände till hipsterkulturen.
Jag är så hipster att jag kallar mig själv hipster då det är på tok för mainstream att neka att man är hipster.


Det där är djupt!
Go Back To Svenska Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll