d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Csgo?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 28 2013 06:05pm
Quote (Nickeee @ 29 Mar 2013 00:41)
äh spela roll va de heter, vi förlorar oavsett.


Om inte jag bär er alla på mina FPS-axlar b)
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 28 2013 09:36pm
Jag och nicke vann ju 50 i rad, för lätt spel.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 29 2013 06:43am
lägg till mig på steam boys


"chingah"
hittar mig som "ChingeR" t.o.m kanske

eller bara här
http://steamcommunity.com/profiles/76561198002055719/

This post was edited by ChingeR on Mar 29 2013 06:48am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 29 2013 10:41am
Quote (Marcusd0 @ 29 Mar 2013 04:36)
Jag och nicke vann ju 50 i rad, för lätt spel.


Sluta spela 10 vs 2 easy bots :angry:
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 06:51am
Tagga då
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 8 2013 06:51am
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 01:51pm)
Tagga då


spela spelet?
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 06:53am
Quote (Mikob @ 8 Apr 2013 14:51)
spela spelet?


Jao, fast vi kört inte mot botar Mikob :-DDDDDD
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 8 2013 06:57am
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 01:53pm)
Jao, fast vi kört inte mot botar Mikob :-DDDDDD


Jag kan nog lära dig ett och annat.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 8 2013 07:05am
vi kanske kan köra ikväll, hoppas på full team :D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Apr 8 2013 07:07am
Quote (ChingeR @ Apr 8 2013 02:05pm)
vi kanske kan köra ikväll, hoppas på full team :D


får se hur det blir
vi är alltid folk på kvällarna, men om folk inte är online kan jag hoppa in (:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll