d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Träffade Min Idol :)
Prev1234517Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Mar 18 2013 10:20am
ser ut som att ni har suttit inne i ett mörkt rum och spelat spel senaste 5 åren :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 18 2013 10:49am
Quote (Exzit89 @ 17 Mar 2013 13:46)
Tönten som ser ut att han precis varit hos tandläkaren och halva ansiktet blivit förlamad. Vet, skitbild och jag ser ut som ett mongo där, men inte det som var poängen :D Med ditt beteende så får jag en känsla av att du är kommunist..  :wacko:

Nu lär man inte träffa han igen förens Almedalsveckan! :(




Stalker!


Antingen gillar man SD eller så är man kommunist.
Nerdlogics
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 18 2013 12:18pm
Quote (Fil @ 18 Mar 2013 17:49)
Antingen gillar man SD eller så är man kommunist.
Nerdlogics


dis, fil är kvalificerad. Han kommer från Landskrona, 55% invandrare 20% SD väljare
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Mar 18 2013 12:19pm
hoppas alla röstar på sd ..
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Mar 18 2013 01:11pm
Quote (Pissboss3 @ 18 Mar 2013 19:19)
hoppas alla röstar på sd ..



Aldrig livet!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 18 2013 01:35pm
Quote (c00kie_m0nster @ 18 Mar 2013 19:18)
dis, fil är kvalificerad. Han kommer från Landskrona, 55% invandrare 20% SD väljare


Här finns ett ms-sjukt retard i stan, som var med i moderaterna förr.
Det blev en riksnyhet när han gick över till SD.

Har snackat med honom vid ett par tillfällen innan han bytte partitillhörighet. Sett honom köra sin permobil i en av stans rondeller och sa då högt till passagerarna i bilen "Vilket RETARD som kör i rondellen när det finns en tunnel för cyklar/fotgängare under".
Det är den typen av folk som lockas till SD i stan. Två av mina grundskolevänner sitter i KF för sd, guess what? Aldrig haft ett arbete i hela sitt liv! När de inte kampanjar för SD/SDU så spelar de dator.

White trash

Köper absolut att man missnöjesröstar på SD dock. Men att på fullaste allvar rösta fram dessa människor och tro att de ska hjälpa oss leda samhället framåt?

This post was edited by Fil on Mar 18 2013 01:36pm
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Mar 18 2013 03:31pm
Quote (Fil @ Mar 18 2013 07:35pm)
Här finns ett ms-sjukt retard i stan, som var med i moderaterna förr.
Det blev en riksnyhet när han gick över till SD.

Har snackat med honom vid ett par tillfällen innan han bytte partitillhörighet. Sett honom köra sin permobil i en av stans rondeller och sa då högt till passagerarna i bilen "Vilket RETARD som kör i rondellen när det finns en tunnel för cyklar/fotgängare under".
Det är den typen av folk som lockas till SD i stan. Två av mina grundskolevänner sitter i KF för sd, guess what? Aldrig haft ett arbete i hela sitt liv! När de inte kampanjar för SD/SDU så spelar de dator.

White trash

Köper absolut att man missnöjesröstar på SD dock. Men att på fullaste allvar rösta fram dessa människor och tro att de ska hjälpa oss leda samhället framåt?


Sossarna och Moderaterna har ju gjort det så himla bra :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 18 2013 03:54pm
Quote (c00kie_m0nster @ 18 Mar 2013 20:11)
Aldrig livet!


Vi vet att du röstar på FI :lol: !

Quote (Fil @ 18 Mar 2013 20:35)
Här finns ett ms-sjukt retard i stan, som var med i moderaterna förr.
Det blev en riksnyhet när han gick över till SD.

Har snackat med honom vid ett par tillfällen innan han bytte partitillhörighet. Sett honom köra sin permobil i en av stans rondeller och sa då högt till passagerarna i bilen "Vilket RETARD som kör i rondellen när det finns en tunnel för cyklar/fotgängare under".
Det är den typen av folk som lockas till SD i stan. Två av mina grundskolevänner sitter i KF för sd, guess what? Aldrig haft ett arbete i hela sitt liv! När de inte kampanjar för SD/SDU så spelar de dator.

White trash

Köper absolut att man missnöjesröstar på SD dock. Men att på fullaste allvar rösta fram dessa människor och tro att de ska hjälpa oss leda samhället framåt?


En stor del av de som röstar på S är antingen 18-30 år och arbetslösa och hoppas på lite mer soc-bidrag. Sen har vi en stor del som är alkolister eller "före detta" alkolister. Sen med tanken på att dom inte följer sina egna regel det är ju bara en fin bonus!
Och med tanken på att M har Fredrik som ledare så är man inte speciellt smart om man röstar på dom i dagens läge.. Eller du kanske gillar Fredrik vad vet jag? Han ser ju ut som en ledsen vovve :lol:

This post was edited by Makta on Mar 18 2013 03:58pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 18 2013 04:06pm
Quote (Makta @ 18 Mar 2013 22:54)
Vi vet att du röstar på FI :lol: !



En stor del av de som röstar på S är antingen 18-30 år och arbetslösa och hoppas på lite mer soc-bidrag. Sen har vi en stor del som är alkolister eller "före detta" alkolister. Sen med tanken på att dom inte följer sina egna regel det är ju bara en fin bonus!
Och med tanken på att M har Fredrik som ledare så är man inte speciellt smart om man röstar på dom i dagens läge.. Eller du kanske gillar Fredrik vad vet jag? Han ser ju ut som en ledsen vovve :lol:


Det handlar inte nödvändigtvis om vilka som röstar, utan om vilka som styr i ett parti.
För att bli framgångsrik inom moderaterna/S behöver du åtminstone ha lite skalle.
I SD tar de vilket whitetrash som helst som inte offentligt är rasister/nazister, som faktiskt kan tänka sig att stödja SD offentligt.
Det behöver inte nödvändigtvis vara något fel på SD's partiprogram. Men partiet är stämplat som olämpligt vilket gör att folk som vill göra karriär inom något annat än politik låter bli att röra SD med en tiometerspinne!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 18 2013 04:11pm
Quote (Fil @ 18 Mar 2013 23:06)
Det handlar inte nödvändigtvis om vilka som röstar, utan om vilka som styr i ett parti.
För att bli framgångsrik inom moderaterna/S behöver du åtminstone ha lite skalle.
I SD tar de vilket whitetrash som helst som inte offentligt är rasister/nazister, som faktiskt kan tänka sig att stödja SD offentligt.
Det behöver inte nödvändigtvis vara något fel på SD's partiprogram. Men partiet är stämplat som olämpligt vilket gör att folk som vill göra karriär inom något annat än politik låter bli att röra SD med en tiometerspinne!


Ha lite "skalle"? Du menar som bidragsfuskare alkoholism samt utnyttjande av svartjobb etc? Mona Sahlin? Eller herr Palme som vart så avskydd att folk firade när han dog? Håkan Juholt var ju en trevlig prick och en riktigt "smart" kille?
Eller varför inte kasta lite smuts på M trots att jag gillar dessa.. Carl Bildt är ju perfekt! Eller? Fredrik är en av de mest hatade ledarna vi har haft inom politik på riktigt länge samt att han var ju så "smart" att han kallade SD's politik för skit fast nu går dom in på samma spår?

Nu vill jag se din negativa lista på SD's ledarfigurer!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234517Next
Add Reply New Topic New Poll