Helt värdelös uppfinning. Får du en gratis, gz du kan nu värma gröt på 2 minuter utan en kladdig spis och en kastrull med rester level karlssons klister grad 'stark växelverkan'.
Plus: Ultra-snabbt och enkelt att smälta smör/margarin samt att värma vätska i.
Utmärkt att poppa hamstrar i.
Minus:Befrämjar lathet.
Tjänar tid på bekostnad utav kvalitet och smak. Totalt nedköp bara där.
Mat tinad i micro blir halvt tillagad och kan också bli torr om du har otur. B!
Du måste betala för den. Knappast värda pengar för att tjäna in.... 30? minuter i veckan. Att spara dom minutrarna är inte heller nödvändigtvis positivt betingat, raka motsatsen om dom sparades på att laga skräpmat istället för riktigt hemkok.
Så, ja... Syrrans reaktion när jag visade filmen av hennes hamsters sista ord, "*POFF!* så vart micron röd samt minen + gråten hon hade när jag tvingade henne att skrapa före detta hamster från micron i en halvtimme var iofs så roligt att jag höll på att skratta upp en lunga. Bara minnet utav det hela skulle lätt vara värt ett köp av en micro, så kör hårt om du har en gnagare samt litet syskon där hemma att leka med.

Ovan nämnda scenario är såklart rent påhitt. Jag skrev en mening "anti-humor-humor" till mig själv, från mig själv. För jag har tråkigt. (Det var välkommet och upplyftande att läsa btw). Meni ty, self.