d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Hatar Du Tråden #2
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 834.47
Mar 4 2013 04:13am
Hatar när det är så kallt på morgonen att man inte kan gå upp och koka kaffe utan att frysa ihjäl

Hatar att jag måste ha så jävla kallt i rummet för att kunna sova

Hatar att möta Cancer Lancer när jag spelar dota
Member
Gold: 457,914.30
Mar 4 2013 04:31am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Mar 2013 02:29)
Jag hatar pundare som rättfärdigheter sina tillkortkommanden genom att falskt hävda att dom inte påverkar någon annan.

Är detta enligt dig grund nog att förbjuda andra att stoppa i sig saker i sin kropp? själva handlingen att; röka en joint, äta en berusningstablett osv skadar ju inte någon annan. Oansvarighet efteråt kan förstås skada någon annan. Sen finns det förstås invändningen att vi lever i ett socialliberalt samhälle med gemensam-bekostad sjukvård, men den invändningen är mer ovanlig och jag diskuterar gärna varför det inte legitimerar att vilja förbjuda saker "man inte gillar" heller.
Snälla säg nej annars tvingar du mig att återupprepa ord jag sagt miljoner ggr förr, och som med stor sannolikhet kommer att få dig att begå min dödssynd #2 "Ja, fast alla har rätt till en egen åsikt och jag får tycka vad jag vill"

Om inte du hintar om den åsikten alls så håller jag med dig, alla människor som är blinda/blundar för sitt ansvar vid tillkortakommanden är störande. Men det är också som så att alla människor så, så det är en jobbig grej att störa sig på jag brukar mer ignorera känslan när det händer.

p.s. jag knarkar inte längre :wacko:
Quote (Kerzhakov @ 4 Mar 2013 03:25)
Facebook, folk som använder mobilen till facebook/spel eller ens pratar i den när man sitter och äter.

Jag har hatar verkligen folk som håller på med mobilen när man äter

du kanske är så jävla tråkig :D ?
Quote (CraZeeY @ 4 Mar 2013 07:59)
Ordet hen. Varje gång jag hör det så blir jag lite smått irriterad

Hehe jag har börjat tycka det är ett bra ord! från början kände jag mig som många män tror jag, lite stötta och hotade.

This post was edited by SpAz. on Mar 4 2013 04:38am
Member
Gold: 7,531.00
Mar 4 2013 04:50am
Som svar på Dreamfuel's afrosvenskar...

Eftersom Sverige inte gjort upp med sitt förflutna av slavhandel och kolonialism kan vita svenskar friskriva sig från den historia som de delar med andra europeiska folk. Det gör också att rasistiska uttryck i den svenska samtiden kan betraktas som oskyldiga, säger Kitimbwa Sabuni, talesperson för Afrosvenskarnas Riksförbund.

http://www.youtube.com/watch?v=Qy8v0X0z6gA

.....................................................................................

This post was edited by snoramej on Mar 4 2013 04:51am
Member
Gold: 457,914.30
Mar 4 2013 05:05am
Quote (snoramej @ 4 Mar 2013 12:50)
Som svar på Dreamfuel's afrosvenskar...

Eftersom Sverige inte gjort upp med sitt förflutna av slavhandel och kolonialism kan vita svenskar friskriva sig från den historia som de delar med andra europeiska folk. Det gör också att rasistiska uttryck i den svenska samtiden kan betraktas som oskyldiga, säger Kitimbwa Sabuni, talesperson för Afrosvenskarnas Riksförbund.

http://www.youtube.com/watch?v=s3DhQ8tP2N8

http://www.youtube.com/watch?v=Qy8v0X0z6gA

.....................................................................................

Jag har inte koloniaserat en endaste afrikan. Varför ska jag känna skam och dåligt samvete då? :( inte rättivst
Member
Gold: 12.00
Mar 4 2013 07:59am
Jag tycker bara att det är helt sjukt att det finns folk som på riktigt vill bli daltade med som småbarn för att deras förfäder behandlades illa för 200+ år sedan.

Jag skulle känna skam om jag kom till ett främmande land och mina "landsmän" började ställa orimliga krav och "tyck synd om mig för era förfäder var dum-dumma mot mina förfäder".

Och ordet afrosvensk måste avskaffas. En afrosvensk är en svensk med ett afro. Några sådana har jag inte stött på.
En afrikansk """"svensk"""" är antingen:
1) neger
2) svarting
3) babbe
4) mörkhyad ( om denne föredrar )

GET REAL PEPOLZ! PLEEEZ.
Member
Gold: 3,000.70
Mar 4 2013 08:16am
Quote (SpAz. @ 4 Mar 2013 10:31)
Är detta enligt dig grund nog att förbjuda andra att stoppa i sig saker i sin kropp? själva handlingen att; röka en joint, äta en berusningstablett osv skadar ju inte någon annan. Oansvarighet efteråt kan förstås skada någon annan. Sen finns det förstås invändningen att vi lever i ett socialliberalt samhälle med gemensam-bekostad sjukvård, men den invändningen är mer ovanlig och jag diskuterar gärna varför det inte legitimerar att vilja förbjuda saker "man inte gillar" heller.
Snälla säg nej annars tvingar du mig att återupprepa ord jag sagt miljoner ggr förr, och som med stor sannolikhet kommer att få dig att begå min dödssynd #2 "Ja, fast alla har rätt till en egen åsikt och jag får tycka vad jag vill"

Om inte du hintar om den åsikten alls så håller jag med dig, alla människor som är blinda/blundar för sitt ansvar vid tillkortakommanden är störande. Men det är också som så att alla människor så, så det är en jobbig grej att störa sig på jag brukar mer ignorera känslan när det händer.

Folk gör dumma saker innan, under och efter sitt knarkeri!

Jag hatar väldigt många som sitter på flashback och är för legalisering av marijuana. Ett gäng 14åringar som sitter och läser på internet om att alllt är så jävla bra och ingenting är farligt osvosv.
Hatar även folk som tar antidepp. Även där har mitt hat uppstått genom flashback.

Jag är emot legalisering av all jävla knark även om ett e-rus är det bästa jag provat i livet. Många som knarkar är liksom för tappade för att dom ska vara värda en legalisering
Member
Gold: 30.00
Mar 4 2013 08:37am
Quote (SpAz. @ Mar 4 2013 11:31am)

du kanske är så jävla tråkig :D ?
Hehe jag har börjat tycka det är ett bra ord! från början kände jag mig som många män tror jag, lite stötta och hotade.

Ja, den dagen du betalar din utbildning, sjukvård, terapi och arbetslöshetskassa själv får du göra vad fan du vill men tills dess har du ingen moralisk rätt att ta död på dig själv i förtid

visste du att den genomsnittlige heroinisten kostar samhället en miljon kronor om året varje år tills dom dör eller nyktrar till?

och även om dom nyktrar till kommer dom käka subutex tills dom dör vilket också kostar en förmögenhet

This post was edited by Svartermetalisk on Mar 4 2013 08:40am
Member
Gold: 7,531.00
Mar 4 2013 08:40am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Mar 2013 15:37)
Ja, den dagen du betalar din utbildning, sjukvård, terapi och arbetslöshetskassa själv får du göra vad fan du vill men tills dess har du ingen moralisk rätt att ta död på dig själv i förtid

oh no
Member
Gold: 4,611.00
Mar 4 2013 09:18am
Jag hatar folk som säger att luften är fri och har händerna precis framför ansiktet på en

Älskar dock hämnden man tar :wub:
Member
Gold: 354.00
Mar 4 2013 09:39am
Quote (Hellgren @ Mar 4 2013 12:36am)
Jag hatar att förlora.

Detta kan jag intyga väldigt mycket.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll