Quote (Svartermetalisk @ 4 Mar 2013 02:29)
Jag hatar pundare som rättfärdigheter sina tillkortkommanden genom att falskt hävda att dom inte påverkar någon annan.
Är detta enligt dig grund nog att förbjuda andra att stoppa i sig saker i sin kropp? själva handlingen att; röka en joint, äta en berusningstablett osv skadar ju inte någon annan. Oansvarighet efteråt kan förstås skada någon annan. Sen finns det förstås invändningen att vi lever i ett socialliberalt samhälle med gemensam-bekostad sjukvård, men den invändningen är mer ovanlig och jag diskuterar gärna varför det inte legitimerar att vilja förbjuda saker "man inte gillar" heller.
Snälla säg nej annars tvingar du mig att återupprepa ord jag sagt miljoner ggr förr, och som med stor sannolikhet kommer att få dig att begå min dödssynd #2 "Ja, fast alla har rätt till en egen åsikt och jag får tycka vad jag vill"
Om inte du hintar om den åsikten alls så håller jag med dig, alla människor som är blinda/blundar för sitt ansvar vid tillkortakommanden är störande. Men det är också som så att alla människor så, så det är en jobbig grej att störa sig på jag brukar mer ignorera känslan när det händer.
p.s. jag knarkar inte längre

Quote (Kerzhakov @ 4 Mar 2013 03:25)
Facebook, folk som använder mobilen till facebook/spel eller ens pratar i den när man sitter och äter.
Jag har hatar verkligen folk som håller på med mobilen när man äter
du kanske är så jävla tråkig

?
Quote (CraZeeY @ 4 Mar 2013 07:59)
Ordet hen. Varje gång jag hör det så blir jag lite smått irriterad
Hehe jag har börjat tycka det är ett bra ord! från början kände jag mig som många män tror jag, lite stötta och hotade.
This post was edited by SpAz. on Mar 4 2013 04:38am