d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vandalen > Ditt Lilla..
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Feb 16 2013 02:31am
Gullig du är!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Feb 16 2013 03:15am
jasså det är här man tar ut sin ilska :)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Feb 16 2013 04:08am
bad trollin.... if u cant do right, dont fucking bother doin it at all

This post was edited by K1NGEN on Feb 16 2013 04:08am
Member
Posts: 63
Joined: Jan 22 2013
Gold: 0.01
Feb 16 2013 05:17am
Tjenixen pojkar och flickor!
Det glädjer mig att nån sån random som jag kan göra er så extremt ledsna.
Tack!:)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Feb 16 2013 05:23am
I smell Viktur
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Feb 16 2013 08:55am
Hej
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 16 2013 08:57am
HEJ
Member
Posts: 63
Joined: Jan 22 2013
Gold: 0.01
Feb 16 2013 10:29am
Att du vågar dig tillbaka :O stolt jag blir över dig gubben<3
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Feb 16 2013 10:33am
Quote (vINBALL1 @ 16 Feb 2013 00:20)
Namn: Felix Ågren
Ålder: 13 vårar men stark som en tjur.
Längd: 165-170 cm
Vikt: 70 kg
Intressen: Jag lyfter skrot hemma hela dagarna, har 2 lvl 90 på World of warcraft. Men tränar mestadels om dagarna då jag brukar skolka för skolan suger..
                  Då jag inte är i gymmet (hemma) så umgås jag med mina hoes och brukar fingerpulla dom och dra själv i snabelsnoken när dom gått hem.
                  Brukar sno pappas bil när han sover och sladda på parkeringen hemma och jag är jätteduktig på det, äger dig kan jag lova.
                  Gå musik klassen i Stockholms förort och jag rappar om mitt förstörda liv av droger och våld.


Hur jävla stabil är du själv då.. MANNEN?


öj nice, då har vi ungefär samma intressen
Member
Posts: 63
Joined: Jan 22 2013
Gold: 0.01
Feb 16 2013 10:41am
Quote (Hellgren @ Feb 16 2013 05:33pm)
öj nice, då har vi ungefär samma intressen


Thuglife.. Man går aldrig säker!
Därför jag går med butterfly i bakfickan.. hehe
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll