d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Windows 8
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Jan 30 2013 08:07am
XP>Windows 7-8 TBH
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jan 30 2013 08:21am
Quote (Coldswede @ Jan 30 2013 04:07pm)
XP>Windows 7-8 TBH


Har du också börjat trolla och påstår dig vara en tjej bara för att vara med i slampguilden där alla lägger upp bilder på deras senaste inköpta string trotts att 90% är multi-users och 130kg men?
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jan 30 2013 09:00am
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Jan 30 2013 11:00am
Sitter på win8 just nu.

Dags för upptäcksfärd och letandes på ny porr! (Körde clean install)
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Jan 30 2013 11:15am
Njae, håll dig kvar på win 7
win 8 är mer gjort för att anpasssa mobiler/gamla dator med tanke på de låga kraven det har.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jan 30 2013 12:29pm
Håller med andra om att det är mer anpassat till touchskärmar...

Skrot-os.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll