Quote (PhearCIII @ 24 Jan 2013 22:12)
Folk som är efterblivna använder Facebookchatten, Skype suger kuk, Google Talk vet jag inte ens vad det är
MSN är victory
Facebook chatten e tard ja, men jag syftar ju inte på det, utan Facebook överhuvudtaget som ett socialmedia eller vad fan man ska kalla det. Det ersätter ju inte msn genom att det är exakt likadant, utan nått nytt som funkar på lite annorlunda sätt som folk gillar. Sen de som är riktiga unga (född 00 lr senare) vet ju knappt vad msn är, de har ju vuxit upp med facebook samma som
de som är född early - mid 90's vuxit upp med msn.
Skype tycker jag inte heller om, men det är tydligen många som använder det med, det har ju både chatt och videochatt. Det har msn med, men Skypes är bättre.
Google talk är typ samma som msn, du kan skriva i en liten chattruta till dina kontakter på google, som på msn. Finns ju på mobil också vilket är behändigt.
Msn är nice, men tyvärr använder ingen det längre.
Gamla DeKrim var bra, men tyvärr slutade folk spelade de och spelet finns ej längre.
Gamla Warcraft 3 är bra, nu är de enda games som hostas manuellt dota games i princip, sen är de bara massa andra bot-hostade games av random maps.
Alla gamla barnprogram på tvn när man var liten var episka, mycket av dagens barnprogram är ren skit.
Quote (SCXiao @ 24 Jan 2013 22:13)
Dålig grammatik beror inte på att man skriver snabbt

Jo?
Quote (dej @ 24 Jan 2013 22:12)
har runt 20 pers inne som jag dagligen pratar med
inte mitt fel att ni inte har några vänner
over and out
Jag hade 40-50 dagligen på gamla goda tiden, har typ 4-5 nu som sagt.
Quote (berhemuli @ 24 Jan 2013 22:17)
Msn har aldrig blivit dött för mig, samma personer finns kvar nu som fanns 2003 ^^ Förutom ett par enstaka. Men nu blir det bara o flytta till skype, länka kontorna men kalla det msn fortfarande

Okej, isf förstår jag dig. Men går inte att undvika att rent allmänt sätt har det dött.
Tyvärr har de dött för mig, då (nästan) alla jag känner slutat använda msn.
This post was edited by Litttle_Brother on Jan 24 2013 03:23pm