d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Utmaning: Swesub
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Dec 29 2012 07:20pm
Quote (PhearCIII @ 30 Dec 2012 02:19)
Kan tänka mig nåt med polska flaggan eller Jimmie Åkesson


Att ha polska flaggan som sig kan bara sluta på ett sätt... Pm box full med polskis.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 29 2012 07:22pm
#VÅGAVÄGRASPOODERMAN

är detta inte twitter?
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 29 2012 07:22pm



Vad säger Makta?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 29 2012 07:23pm
Quote (PhearCIII @ 30 Dec 2012 02:19)
Kan tänka mig nåt med polska flaggan eller Jimmie Åkesson


Jimmie sounds like a plan.. Min gamla ava också? Eller ja.. Flaggan utan namn :lol:

Quote (PhearCIII @ 30 Dec 2012 02:22)
http://i.imgur.com/5SSfo.jpg
http://i.imgur.com/G2Dd3.jpg

Vad säger Makta?


Var ju en typ som hade JÅ som sig?

This post was edited by Makta on Dec 29 2012 07:23pm
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Dec 29 2012 07:23pm
Quote (PhearCIII @ Dec 30 2012 03:22am)
http://i.imgur.com/5SSfo.jpg
http://i.imgur.com/G2Dd3.jpg

Vad säger Makta?


Jag tycker det är bra som vi har :/
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Dec 29 2012 07:24pm
Quote (sofft @ Dec 30 2012 02:23am)
Jag tycker det är bra som vi har :/


JÄVLA SVENNE-RASSE
Quote (Makta @ Dec 30 2012 02:23am)
Jimmie sounds like a plan.. Min gamla ava också? Eller ja.. Flaggan utan namn :lol:



Var ju en typ som hade JÅ som sig?




who

was it nice

This post was edited by PhearCIII on Dec 29 2012 07:25pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 29 2012 07:30pm
Quote (PhearCIII @ 30 Dec 2012 02:24)
JÄVLA SVENNE-RASSE


med lite storleksförändring

Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Dec 29 2012 07:33pm
Quote (PhearCIII @ Dec 30 2012 03:24am)
JÄVLA SVENNE-RASSE




who

was it nice


äy``
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 29 2012 07:58pm
Quote (PhearCIII @ 30 Dec 2012 01:53)
Kan vi få en större del av swesubs användare att se "likadana" ut?

Dvs orb, stars, sig, ava

Vill att folk ska få ont i ögonen när dom försöker läsa igenom sidor där fler svenskar har postat

Vad tycker ni?

Avatar: http://i47.tinypic.com/2uifz3o.png

Signatur: http://i46.tinypic.com/j5i1ed.png

Orb FG/BG: cc0000 / 003399


Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 29 2012 08:00pm
Quote (Intenso8 @ 30 Dec 2012 03:58)
http://ragefaces.s3.amazonaws.com/503e2bb5ae7c700dcb00000b/challenge-accepted.png


same
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll