Quote (vandalen @ 3 Dec 2012 18:14)
[16:53:06] Andreas: Hur går det för dig då, framtidsplaner?
[17:01:07] Guybrush Threepwood: vilken maria?
[17:01:14] Guybrush Threepwood: kommer bara ihåg linnea
[17:01:21] Guybrush Threepwood: jag ska bli klar med utbildningen
[17:01:38] Guybrush Threepwood: sen ta livet av mig på nåt ballt sätt
[17:01:46] Guybrush Threepwood: typ bensin i badkaret sen tända på
Nog den enda jag faktiskt funnit trevlig på det här stället.
Som inte bryr sig om någon form av status, säger precis vad han tänker och det är ofta ganska genomtänkt.
Vänder aldrig kappan efter vinden utan håller fast vid sina åsikter.
Han låtsas bry sig när jag pratar om mitt liv det gillar jag.
Lagom mogen snubbe som gärna snackar goja.
Vi delar samma åsikt om Fil och har haft väldigt kul åt honom mer än 1 gång.
Och självmordsbenägen.
Puss grabben.
Hahaha
God jul dej, det unnar jag dig!: )
(Dig, vandalen, har jag ingen åsikt om, kan inte säga att jag känner till dig ett dugg, men kul att man kan roa någon ;))
This post was edited by Fil on Dec 3 2012 02:07pm