d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella "nu Stava Spetch Fel Igen"- Tråden
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 17 2012 08:41am
Quote (Spetch @ 16 Nov 2012 04:02)
Tack.. Jag behövde det... Haft en riktigt pissig dag hittills... Små saker som irreterar mig som fan..
  • Min bil blir inte varm förens jag kommer till jobbet
  • Mjölken var slut
  • Jag slog lilltån i ena sängkanten imorses och grinar lite halvt fortfarande


Irriterar.
Förrän jag kom hem

varsågod Markus :)

This post was edited by Pissboss3 on Nov 17 2012 08:41am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 18 2012 01:13am
Quote (Spetch @ 16 Nov 2012 14:30)
Jo, men 90% av forumet är riktiga grammatikpoliser :(


Du borde varit finländare, då kan man skylla alla sina grammatikfel på det.. :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 18 2012 06:00am
Quote (berhemuli @ 18 Nov 2012 08:13)
Du borde varit finländare, då kan man skylla alla sina grammatikfel på det.. :D


Mark Levengood
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 18 2012 07:59am
Quote (Fil @ 18 Nov 2012 14:00)
Mark Levengood


Tove Jansson
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 18 2012 11:04am
Quote (Giraff @ 18 Nov 2012 15:59)
Tove Jansson


Urho Kekkonen
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 18 2012 07:26pm
Idioter
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll