☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Vill Vi Ha Kvar Snorbosse I Swesub?
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 879
Replies: 46
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#21
Nov 15 2012 01:47pm
Quote (Pissboss3 @ 15 Nov 2012 21:46)
tror ni på fan att man ska spela poker så kommer Mikob in...
Som du kanske märkte hade inte heller råd med bold till min tråd
Vill du sponsra?
This post was edited by snoramej on Nov 15 2012 01:50pm
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#22
Nov 15 2012 01:47pm
Quote (Pissboss3 @ Nov 15 2012 08:46pm)
tror ni på fan att man ska spela poker så kommer Mikob in...
ren nyfikenhet, varför buttmad på mikob?
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#23
Nov 15 2012 02:14pm
Quote (snoramej @ 15 Nov 2012 11:47)
Som du kanske märkte hade inte heller råd med bold till min tråd
Vill du sponsra?
no
Quote (Svartermetalisk @ 15 Nov 2012 11:47)
ren nyfikenhet, varför buttmad på mikob?
Vissa folk tål man bara inte
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#24
Nov 15 2012 02:36pm
lold SCXiao
Varningar: (10%)
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#25
Nov 15 2012 02:37pm
Quote (Mikob @ 15 Nov 2012 21:36)
lold SCXiao
Varningar: (10%)
hahahhahahahahahahahaha
inte ett dugg förvånad
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#26
Nov 15 2012 02:39pm
Ja, jag vill ha han. Han e söt osv.
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#27
Nov 15 2012 02:52pm
Vissa folk tål man bara inte[/QUOTE]
hehe folk verkar inte heller gilla när jag skriver nåt:F
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#28
Nov 15 2012 02:53pm
Quote (Coldswede @ 15 Nov 2012 21:52)
hehe folk verkar inte heller gilla när jag skriver nåt:F
Cuz newfag.
This post was edited by PlaaD on Nov 15 2012 02:53pm
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#29
Nov 15 2012 03:27pm
Quote (PlaaD @ 15 Nov 2012 22:53)
Cuz newfag.
mad?
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#30
Nov 15 2012 03:34pm
Quote (Mikob @ 15 Nov 2012 21:36)
lold SCXiao
Varningar: (10%)
Han måste fått för sig nåt eller blivit fel informerad då, han fick ju warn iaf.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact