d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vill Vi Ha Kvar Snorbosse I Swesub?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 15 2012 01:47pm
Quote (Pissboss3 @ 15 Nov 2012 21:46)
tror ni på fan att man ska spela poker så kommer Mikob in...


Som du kanske märkte hade inte heller råd med bold till min tråd

Vill du sponsra?

This post was edited by snoramej on Nov 15 2012 01:50pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2012 01:47pm
Quote (Pissboss3 @ Nov 15 2012 08:46pm)
tror ni på fan att man ska spela poker så kommer Mikob in...


ren nyfikenhet, varför buttmad på mikob?

Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 15 2012 02:14pm
Quote (snoramej @ 15 Nov 2012 11:47)
Som du kanske märkte hade inte heller råd med bold till min tråd

Vill du sponsra?


no

Quote (Svartermetalisk @ 15 Nov 2012 11:47)
ren nyfikenhet, varför buttmad på mikob?


Vissa folk tål man bara inte

Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 15 2012 02:36pm
lold SCXiao
Varningar: (10%)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 02:37pm
Quote (Mikob @ 15 Nov 2012 21:36)
lold SCXiao
Varningar: (10%)


hahahhahahahahahahahaha

inte ett dugg förvånad
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 15 2012 02:39pm
Ja, jag vill ha han. Han e söt osv.
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 15 2012 02:52pm



Vissa folk tål man bara inte[/QUOTE]

hehe folk verkar inte heller gilla när jag skriver nåt:F
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 15 2012 02:53pm
Quote (Coldswede @ 15 Nov 2012 21:52)

hehe folk verkar inte heller gilla när jag skriver nåt:F


Cuz newfag.

This post was edited by PlaaD on Nov 15 2012 02:53pm
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 15 2012 03:27pm
Quote (PlaaD @ 15 Nov 2012 22:53)
Cuz newfag.


mad?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 15 2012 03:34pm
Quote (Mikob @ 15 Nov 2012 21:36)
lold SCXiao
Varningar: (10%)


Han måste fått för sig nåt eller blivit fel informerad då, han fick ju warn iaf.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll