d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vill Vi Ha Kvar Fil I Swesub?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 15 2012 01:19pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 15 2012 09:12pm)
ja ofc0



Fan säger du

Jävligt bannad


come at me bro
du u even lift?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 01:19pm
Quote (Fil @ 15 Nov 2012 20:18)
Äh, så säger du bara!! B)



wat / 10

Tolkar det som fil the pro, cuz pro http://smiliesftw.com/x/longcat.gif


Jag röstade nej PGA ditt oförlåtliga namnbyte! :angry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2012 01:20pm
Quote (umade @ Nov 15 2012 08:19pm)
come at me bro
du u even lift?


I lift 8 days a week bro

this is my warface



bet you scared now small son
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 15 2012 01:20pm
Quote (Makta @ 15 Nov 2012 20:19)
Jag röstade nej PGA ditt oförlåtliga namnbyte! :angry:


Ah, förstår dig faktiskt, men jag gillar mitt nya också, jag vart kluven!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 15 2012 01:47pm
Quote (Fil @ 15 Nov 2012 20:20)
Ah, förstår dig faktiskt, men jag gillar mitt nya också, jag vart kluven!


Tycker också ditt nya är bra, det är bra och "stilrent" imo.

Dock är ditt gamla mer legendariskt och episkt, och det slår det nya :)

Men båda funkar.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 01:49pm
Quote (Litttle_Brother @ 15 Nov 2012 20:47)
Tycker också ditt nya är bra, det är bra och "stilrent" imo.

Dock är ditt gamla mer legendariskt och episkt, och det slår det nya :)

Men båda funkar.


På tal om NC... Little_Sister.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 15 2012 01:50pm
Quote (Makta @ 15 Nov 2012 20:49)
På tal om NC... Little_Sister.


NC?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 15 2012 01:51pm
Quote (Litttle_Brother @ 15 Nov 2012 20:50)
NC?


Name change.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 15 2012 01:54pm
Quote (Makta @ 15 Nov 2012 20:51)
Name change.


Jaha... lalz.

Vill inte ha Little_Sister som namn ^^

Hade iofs inte valt Litttle_Brother om jag valt ett namn nu heller. Men men...

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 15 2012 01:54pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 15 2012 02:32pm
Quote (Fil @ 15 Nov 2012 19:18)
Äh, så säger du bara!! B)



wat / 10

Tolkar det som fil the pro, cuz pro http://smiliesftw.com/x/longcat.gif


fil the pro eller fuck the police ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll