d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Bestämt Mig
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 6 2012 05:01pm
Quote (Fil @ 6 Nov 2012 23:51)
1) Kom med orimligt påstående
2) Alla som säger emot är hjärntvättade idioter


Kommunister är så jävla sköna ibland. Dom får oss vanliga människor att framstå som raketforskare.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 6 2012 05:06pm
Quote (Makta @ Nov 7 2012 01:01am)
Kommunister är så jävla sköna ibland. Dom får oss vanliga människor att framstå som raketforskare.


Idioter är så jävla osköna ibland. De får oss normalbegåvade människor att ge upp hoppet om mänskligheten.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 7 2012 12:46am
Quote (Yla123 @ 7 Nov 2012 00:06)
Idioter är så jävla osköna ibland. De får oss normalbegåvade människor att ge upp hoppet om mänskligheten.


Well.. Sluta vara så negativ :angry: :Lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll