d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grafikkort För 1k
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 4 2012 12:48pm
Quote (Jewhannes @ 4 Nov 2012 20:44)
Yes 2x19tum + tvn inkopplad som klonar om det går. Eller ska köra på ett 550 för mina ändamål?


du kan köra 3 skärmar på det kortet du måste köpa 2 adapters då om du inte ska köra hdmi till tvn som du ska klona :P

helt upp till dig :P

This post was edited by Intenso8 on Nov 4 2012 12:50pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 4 2012 12:58pm
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 20:48)
du kan köra 3 skärmar på det kortet du måste köpa 2 adapters då om du inte ska köra hdmi till tvn som du ska klona :P

helt upp till dig :P


Hdmi till tvn ,dvi till en skärm och minidp adapter till sista skärmen, men det går bra att klona en skärm då?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 4 2012 01:02pm
Quote (Jewhannes @ 4 Nov 2012 20:58)
Hdmi till tvn ,dvi till en skärm och minidp adapter till sista skärmen, men det går bra att klona en skärm då?


dvi till första skärm dvi2 (dp) till andra och hdmi bli samma som första skärm utan några inställningar

kan bli skumt med uppställningar på skärmar vet inte hur det är på 7770 om det går att ändra position på skärmar via settings (du vill dra material uppåt/neråt för att byta osv)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll