d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D2 Reset Inc
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 11:21am
Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 19:18)
att du bryr dig om hurvida jag bryr mig eller inte, det är det som är imponerande!


tänkte lägga till ett ytterligare "att du bryr dig" men blev mindfuck
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Oct 27 2012 11:29am
Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 19:18)
att du bryr dig om hurvida jag bryr mig eller inte, det är det som är imponerande!


Okej ^^ vi kan fortsätta hela dagen om vi vill!
Member
Posts: 403
Joined: Jan 9 2010
Gold: 0.00
Oct 27 2012 12:12pm
Quote (K1NGEN @ Oct 27 2012 06:18pm)
att du bryr dig om hurvida jag bryr mig eller inte, det är det som är imponerande!


_______________________

lol slamming comeback

This post was edited by Bulbazor on Oct 27 2012 12:12pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 28 2012 04:59am
Oliwer igår - "Då blir det nog lite HC lir"
Oliwer för en timme sedan - "Spelar ev SC"

B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 28 2012 06:38am
Quote (umade @ 28 Oct 2012 12:59)
Oliwer igår - "Då blir det nog lite HC lir"
Oliwer för en timme sedan - "Spelar ev SC"

B)


:D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 28 2012 07:11am
naaaaaah
Member
Posts: 4,024
Joined: Aug 3 2006
Gold: 3,004.62
Oct 28 2012 07:37am
Detta kommer bli kul
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 28 2012 02:48pm
jag är fan nästan lite sugen på att joina D:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 28 2012 03:03pm
synd att man jobbar.....
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 28 2012 03:08pm
Quote (Pissboss3 @ 28 Oct 2012 23:03)
synd att man jobbar.....


Jo det är ju det som förstör...
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll