d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Halloween > Vad Ska Ni Vara?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 24 2012 06:57am
Quote (ChingeR @ 24 Oct 2012 11:05)
gieb tips på vad jag kan va :D



Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 24 2012 07:03am
Quote (Chefen @ 24 Oct 2012 14:57)
http://i48.tinypic.com/2iqeo40.jpg


är ju jag nu wtf
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 24 2012 12:43pm
diablo !
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 24 2012 03:19pm
blir Slenderman med en hatt som har skruvbult genom huvet
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 24 2012 03:23pm
Quote (ChingeR @ 24 Oct 2012 23:19)
blir Slenderman med en hatt som har skruvbult genom huvet
http://imageshack.us/a/img845/7006/wp001149.jpg


Ha i alla fall en riktig kostym på dig...
Hade 2 polare som körde den där morphsuiten när det va maskerad.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 24 2012 03:26pm
Quote (Mikob @ 23 Oct 2012 12:40)
d2jsp Forums > Other Languages > Svenska > Halloween >Vad Ska Ni Vara?

Typ full?

Blir ingen dräkt ^^


Dra på dig din golf outfit och måla drivern röd!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 24 2012 03:26pm
Quote (PlaaD @ 24 Oct 2012 23:23)
Ha i alla fall en riktig kostym på dig...
Hade 2 polare som körde den där morphsuiten när det va maskerad.


done is done, np
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 24 2012 05:31pm
Quote (Pissboss3 @ 24 Oct 2012 21:26)
Dra på dig din golf outfit och måla drivern röd!



HAHA tror en liten del av mig dog!


själv sjukt sugen på nån porrdräkt (inte den jag har nu), eller prinsessa,batman,stålmannen,spiderman,ehm... aa valet är fan svårt

This post was edited by Chefen on Oct 24 2012 05:32pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 24 2012 05:38pm
Quote (Chefen @ 25 Oct 2012 01:31)
HAHA tror en liten del av mig dog!


själv sjukt sugen på nån porrdräkt (inte den jag har nu), eller prinsessa,batman,stålmannen,spiderman,ehm... aa valet är fan svårt


mankini är fan rätt sexig annars.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 24 2012 05:41pm
Quote (Nickeee @ 24 Oct 2012 23:38)
mankini är fan rätt sexig annars.



där mankinin täcker, är det öppet i min dräkt! ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll