d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hen=nn
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 23 2012 01:25pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 23 2012 07:47pm)
Herregud...

Sen blir det ju inte bättre av att "Hen" låter skitfult också.


inspired by marcy d'arcy
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Oct 23 2012 03:56pm
varför gick hönan inte bara till en salong som tar emot både kvinnor och män?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 24 2012 01:53am
Quote (diablo_es @ 23 Oct 2012 23:56)
varför gick hönan inte bara till en salong som tar emot både kvinnor och män?


står ju i artikeln.

en herrsalong vore vara bäst på att klippa en herrfrisyr
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 24 2012 04:41am
Quote (ChingeR @ 24 Oct 2012 08:53)
står ju i artikeln.

en herrsalong vore vara bäst på att klippa en herrfrisyr


"Inser fjortisröst hier!" Men hallå! Menar hon att en kvinna inte kan göra samma jobb lika bra!? Diskriminering!!!!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 24 2012 04:47am
Quote (Makta @ 24 Oct 2012 12:41)
"Inser fjortisröst hier!" Men hallå! Menar hon att en kvinna inte kan göra samma jobb lika bra!? Diskriminering!!!!


Quote (Makta @ 24 Oct 2012 12:41)
"Inser fjortisröst hier!" Men hallå! Menar hon att en kvinna inte kan göra samma jobb lika bra!? Diskriminering!!!!


Makta har blivit Magda the feminist :thumbsup:
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll