d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Donerar Fg Till Makta För Namechange
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2012 09:07am
*How about no bear*
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 18 2012 09:15am
Quote (Makta @ 18 Oct 2012 02:25)
No way Hosê! Har en RL polare som Heter Matti. För likt :lol:


Byt till mutakuono
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 18 2012 09:17am
Quote (berhemuli @ Oct 18 2012 04:15pm)
Byt till mutakuono


xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 18 2012 10:53am
21vs5 Makta.. Ser inte ljust ut!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 18 2012 11:12am
Jag byter till Makata om inte Makata vill byta till Makata
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 18 2012 11:32am
Quote (snoramej @ Oct 18 2012 07:12pm)
Jag byter till Makata om inte Makata vill byta till Makata


jag byter till makatata om inte makta byter till makatata
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 18 2012 11:36am
Quote (berhemuli @ 18 Oct 2012 16:15)
Byt till mutakuono


Haha är inte det typ lertryne eller något? Polaren jag nämnde innan brukade kalla en i våra krets för något liknande :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 18 2012 02:17pm
Quote (Makta @ 18 Oct 2012 19:36)
Haha är inte det typ lertryne eller något? Polaren jag nämnde innan brukade kalla en i våra krets för något liknande :lol:


Ah i direkt översättning, men som är som svenskans "svartskalle"
Tänkte föreslå att byta namn till Neekeri, men kom på att har ju en polare på jsp som heter det redan..
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 18 2012 02:36pm
Quote (Makta @ 17 Oct 2012 23:50)
Makata har används långt innan XPD försökte vara lustig. Tror det användes i pvp-eu första gången 2006/2007. Och Makta är inte tyskt din noob! Det är norskt. T.E.X Den utøvande makta > Den verkställande makten

Edit: Reichsführer-Makta >>>



spelar ingen roll vart ifrån den kommer ifrån eller vad det betyder, då din filosofie/tankesätt har samma prioriterings nivå som kattskit.
26 år gammal och är internet skinhead i ett forum bland barn och tonåringar? :mellow:

sry makta, men vad tvungen att säga det..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 18 2012 07:06pm
Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 21:36)
spelar ingen roll vart ifrån den kommer ifrån eller vad det betyder, då din filosofie/tankesätt har samma prioriterings nivå som kattskit.
26 år gammal och är internet skinhead i ett forum bland barn och tonåringar?  :mellow:

sry makta, men vad tvungen att säga det..


Just ja. Är ju en vanlig svensson IRL.. Sorry!

På tal om kattskit så ligger din post i samma värde tycker jag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll