Quote (Makta @ 17 Oct 2012 23:50)
Makata har används långt innan XPD försökte
vara lustig. Tror det användes i pvp-eu första gången 2006/2007. Och Makta är inte tyskt din noob! Det är norskt. T.E.X Den utøvande makta > Den verkställande makten
Edit: Reichsführer-Makta >>>
spelar ingen roll vart ifrån den kommer ifrån eller vad det betyder, då din filosofie/tankesätt har samma prioriterings nivå som kattskit.
26 år gammal och är internet skinhead i ett forum bland barn och tonåringar?
sry makta, men vad tvungen att säga det..