d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 3:0
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Oct 16 2012 02:38pm
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL SVERIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 16 2012 02:38pm
AHAHAHAHAHAHAHHAHA
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 02:38pm
Inb4 mad tyskar.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2012 02:40pm
hahahahhh tyskar... :D Är faktiskt imponerad över er insats att ta ikapp! Riktigt bra jobbat!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 02:41pm
Quote (berhemuli @ 16 Oct 2012 21:54)
Inte i den normala världen (swesub) nej, men på fb verkar folk bry sig :O


bumpar nog denna nu.
Säkert runt 50 statusar om enbart fotboll de senaste 5 minuterna...
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 16 2012 02:42pm
Vad slutade matchen :O? ett jävla tjöt på facebook :s

This post was edited by sofft on Oct 16 2012 02:42pm
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 16 2012 02:42pm
Quote (sofft @ 16 Oct 2012 21:42)
Vad slutade matchen :O?


4-4
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Oct 16 2012 02:43pm
helt jävla otroligt, God natt! http://images.4chan.org/sp/src/1350420011764.gif
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 16 2012 02:44pm
Quote (Hellgren @ Oct 16 2012 10:42pm)
4-4


lol!!! hur fan är det möjligt? xD
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 16 2012 02:47pm
Hur i helvete hände detta
Rätt skönt för Sana att slippa läsa aftonbladet där det står att det var han som missade jättechansen ^^

helt stöööööört
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll