d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Sig/ava B)
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 16 2012 02:54pm
Quote (Spetch @ 16 Oct 2012 21:28)
Samma här :)

(ps: 100fg för siggen va från mig ;) )


Ikr. Nu saknar jag bara orb och jewtube slots b)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 17 2012 09:31am
b)
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 17 2012 11:18am
Hej Marta välkommen till swesub.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 17 2012 11:36am
Quote (Mikob @ 17 Oct 2012 16:31)
b)


\ :angry:

Quote (Errorz @ 17 Oct 2012 18:18)
Hej Marta välkommen till swesub.


Wut.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 17 2012 12:30pm
Siggens snubbe ser förövrigt ut som en av dom polska huliganerna vi mötte i tunnelbanan inför AIK-poznan.. såg rätt elaka ut.. :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll