Quote (Litttle_Brother @ 17 Oct 2012 17:43)
Kan ju inte säga att jag tar direkt så illa upp när det inte är så personligt och inte känns så seriöst.
Så om dom vill hålla på så varför inte.
Dock är det väldigt töntigt, just denna tråd tycker jag ^^
Fast det var ju ett gäng roliga bilder. Som blev titulerade litttle_sister
Lite fantasilöst, men jag tyckte det var roligt iallafall!