d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Little Sister är En Katt > Och Semestrar I Rymden
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 09:05am
undrar om folk inser att det här faktiskt är seriös nätmobbning...^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 17 2012 09:07am
Quote (dej @ Oct 17 2012 05:05pm)
undrar om folk inser att det här faktiskt är seriös nätmobbning...^^



Jo det är det. Dock bryr jag mig inte det minsta. (Lägger mig inte i skiten heller)
Detta är ett oseriöst forum där 90% är anonyma fegisar (xpd). :lol:

This post was edited by Spetch on Oct 17 2012 09:08am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 09:11am
Quote (Spetch @ Oct 17 2012 04:07pm)
Jo det är det. Dock bryr jag mig inte det minsta. (Lägger mig inte i skiten heller)
Detta är ett oseriöst forum där 90% är anonyma fegisar (xpd). :lol:


ja, men jag är rätt positiv till att admins inte accepterar det här direkt. skillnad på att retas ibland och aktivt mobba någon
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 17 2012 09:43am
Kan ju inte säga att jag tar direkt så illa upp när det inte är så personligt och inte känns så seriöst.

Så om dom vill hålla på så varför inte.

Dock är det väldigt töntigt, just denna tråd tycker jag ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 17 2012 09:54am
Quote (Litttle_Brother @ 17 Oct 2012 17:43)
Kan ju inte säga att jag tar direkt så illa upp när det inte är så personligt och inte känns så seriöst.

Så om dom vill hålla på så varför inte.

Dock är det väldigt töntigt, just denna tråd tycker jag ^^


Fast det var ju ett gäng roliga bilder. Som blev titulerade litttle_sister

Lite fantasilöst, men jag tyckte det var roligt iallafall!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 17 2012 10:20am
Quote (Fil @ 17 Oct 2012 17:54)
Fast det var ju ett gäng roliga bilder. Som blev titulerade litttle_sister

Lite fantasilöst, men jag tyckte det var roligt iallafall!


Det var det jag menade att jag inte tog illa upp av det. För det var som "ingen big deal".
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 17 2012 10:22am
Quote (Litttle_Brother @ Oct 17 2012 05:20pm)
Det var det jag menade att jag inte tog illa upp av det. För det var som "ingen big deal".


Klart det inte är nåt personligt mot dig, det är ju inte dig som person vi pratar om, utan ditt internet-namn med viss modifikation
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 17 2012 10:24am
Quote (PhearCIII @ 17 Oct 2012 18:22)
Klart det inte är nåt personligt mot dig, det är ju inte dig som person vi pratar om, utan ditt internet-namn med viss modifikation


Japp, jag vet så lite om litttle_sister så hen hade lika gärna kunnat vara jättehårig, jättebiffig och ha större snopp än schlangemann
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 17 2012 10:24am
Quote (Litttle_Brother @ 17 Oct 2012 18:20)
Det var det jag menade att jag inte tog illa upp av det. För det var som "ingen big deal".


din inre transa tar det som en man :) :hail: litttle_sister!

This post was edited by Intenso8 on Oct 17 2012 10:25am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 17 2012 11:01am
Man bör ej ta åt sig saker som folk säger via internet. Finns dock undantag om personen känner dig och sedan slänger smuts :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll