d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Som Läst Boken Candide?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,499
Joined: Sep 9 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2012 11:24am
Quote (Orvar @ Oct 12 2012 09:58pm)
Vill ju inte verka som en slacker :D

Och har gjort det, men vissa är svåra att få svar på imo


men du är ju en slacker! Varför vill du dölja ditt rätta jag?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 22 2012 02:08pm
Quote (Ghos2 @ Oct 13 2012 06:24pm)
men du är ju en slacker! Varför vill du dölja ditt rätta jag?


För att mitt rätta jag passar inte in i skolan, lol

I be gamin' and playin' dat sax
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 22 2012 02:24pm
Candide är en fantastisk berättelse.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 22 2012 02:35pm
Quote (dej @ Oct 22 2012 09:24pm)
Candide är en fantastisk berättelse.


Må så vara ^_^
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 22 2012 02:39pm
Quote (Orvar @ Oct 22 2012 09:35pm)
Må så vara ^_^


gör du inte dina läxor kommer du fortsätta att vara ett obildat avskum som saknar all relevans i en vuxen diskussion

This post was edited by dej on Oct 22 2012 02:39pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 22 2012 02:53pm
Quote (dej @ Oct 22 2012 09:39pm)
gör du inte dina läxor kommer du fortsätta att vara ett obildat avskum som saknar all relevans i en vuxen diskussion


Gjorde läxan, fick B, vilket jag är rätt nöjd med
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 22 2012 04:43pm
Quote (dej @ Oct 22 2012 10:39pm)
gör du inte dina läxor kommer du fortsätta att vara ett obildat avskum som saknar all relevans i en vuxen diskussion


väntade på att du skulle komma in och säga något sånt här, du tog din tid på dig!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 22 2012 05:58pm
Quote (Yla123 @ Oct 22 2012 11:43pm)
väntade på att du skulle komma in och säga något sånt här, du tog din tid på dig!


det är ju sant dock

var i göteborg den 13:e antagligen därför
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 22 2012 06:11pm
kom igenom 2-3 sidor sedan skrev jag av en vän och gjorde lite ändringar, hehe lufthuvudet till lärare märkte inget men jag fick ett VG

tack lärare hasse och elev johan <3

This post was edited by Mabouse on Oct 22 2012 06:12pm
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 23 2012 11:05am
Quote (dej @ Oct 23 2012 01:58am)
det är ju sant dock

var i göteborg den 13:e antagligen därför


hehe ok.
Vet inte hur mycket sanning det ligger i att om man inte gör sina läxor kommer man att sakna all relevans i en vuxen diskussion, men förstår vad du menar...
Och ja, Candide är en mycket underhållande bok..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll