☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
>
Poll > Kung Af Swesub > Val 2012
Prev
1
2
3
4
5
15
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 3964
Replies: 148
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#21
Oct 10 2012 01:37am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Oct 2012 09:29)
tycker det är många personer som regelbundet bidrar till att forumet är bra, svårt att nämna bara en imo
vi alla vet att du vota på dig själv
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#22
Oct 10 2012 01:41am
Ekaan 0.00% (0 Röster)
XPD är lite som Kim Jong Il, en evig ledare. Spelar ingen roll om han är död eller bara borta, den sanna kungen skall återvända.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#23
Oct 10 2012 01:51am
Ogillar listan
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#24
Oct 10 2012 02:01am
¨jag gillar svarter, helt klart
jag hade velat rösta på mig själv, men ärligt talat så känns det som att jag har legat av mig! Jag var bättre förr!
This post was edited by Fil on Oct 10 2012 02:01am
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#25
Oct 10 2012 03:15am
blir nog dej, tror han passar rätt bra in på uppgifterna, däremot har dej lite vett också, samt roligare humor än xpd så kan bara bli bättre!
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#26
Oct 10 2012 04:11am
Var lite oväntat från mig att dej skulle komma så högt på listan. Och att xpd hade så många fans
När han var här var det bara en liten skara som gillade honom
f10eq
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
2,013.51
#27
Oct 10 2012 04:27am
Quote (dej @ 9 Oct 2012 23:43)
var är f10eq
OT: Null
edit: kompisröstar på dej hehehe
This post was edited by f10eq on Oct 10 2012 04:41am
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#28
Oct 10 2012 04:29am
Frågan är vem som har coolast efternamn på swesub.
Alla ni -sson förlorar direkt!
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#29
Oct 10 2012 04:31am
Quote (umade @ 10 Oct 2012 12:29)
Frågan är vem som har coolast efternamn på swesub.
Alla ni -sson förlorar direkt!
Jag obv.
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#30
Oct 10 2012 04:47am
Quote (umade @ 10 Oct 2012 12:29)
Frågan är vem som har coolast efternamn på swesub.
Alla ni -sson förlorar direkt!
<---
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
15
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact