d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kung Af Swesub > Val 2012
Prev1234515Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2012 01:37am
Quote (Svartermetalisk @ 10 Oct 2012 09:29)
tycker det är många personer som regelbundet bidrar till att forumet är bra, svårt att nämna bara en imo ^_^


vi alla vet att du vota på dig själv
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 10 2012 01:41am
Ekaan 0.00% (0 Röster)


XPD är lite som Kim Jong Il, en evig ledare. Spelar ingen roll om han är död eller bara borta, den sanna kungen skall återvända.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2012 01:51am
Ogillar listan :mad:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 10 2012 02:01am
¨jag gillar svarter, helt klart :wub:
jag hade velat rösta på mig själv, men ärligt talat så känns det som att jag har legat av mig! Jag var bättre förr!

This post was edited by Fil on Oct 10 2012 02:01am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 10 2012 03:15am
blir nog dej, tror han passar rätt bra in på uppgifterna, däremot har dej lite vett också, samt roligare humor än xpd så kan bara bli bättre!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 10 2012 04:11am
Var lite oväntat från mig att dej skulle komma så högt på listan. Och att xpd hade så många fans :lol: När han var här var det bara en liten skara som gillade honom :angry:
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Oct 10 2012 04:27am
Quote (dej @ 9 Oct 2012 23:43)
var är f10eq


:huh:

OT: Null

edit: kompisröstar på dej hehehe

This post was edited by f10eq on Oct 10 2012 04:41am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 10 2012 04:29am
Frågan är vem som har coolast efternamn på swesub.
Alla ni -sson förlorar direkt!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 10 2012 04:31am
Quote (umade @ 10 Oct 2012 12:29)
Frågan är vem som har coolast efternamn på swesub.
Alla ni -sson förlorar direkt!


Jag obv.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 10 2012 04:47am
Quote (umade @ 10 Oct 2012 12:29)
Frågan är vem som har coolast efternamn på swesub.
Alla ni -sson förlorar direkt!


<---
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234515Next
Add Reply New Topic New Poll